سازمانها و شركتها همواره با محدودیت منابع مواجه بوده و هستند. بدلیل وجود این محدودیت ها استفاده بهینه از منابع برای آنها ضروری می باشد. آنچه كه یك شركت را از سایر رقبایش متمایز می سازد، استفاده مناسب از منابع در دسترس میباشد. یكی از مهمترین منابع سازمانها بودجه در اختیار آنها است كه معمولاً یكی از اقلام این بودجه به تبلیغات شركتها اختصاص مییابد. در اغلب شركتها این بودجه بصورت درصدی از فروش تعیین شده و هزینه می شود. ولی عموماً سازمانها كمتر به اثربخشی تبلیغات خود توجه مینمایند. در نتیجه ممكن است علیرغم صرف هزینههای زیاد، به نتایج مطلوب دست پیدا نكنند. لذا برای اطمینان كافی از اثر بخشی تبلیغات، قبل از صرف هزینههای آن میبایست اقداماتی صورت پذیرد كه از مهترین آنها می توان به هدف گذاری تبلیغات اشاره كرد. فهرست مطالب چکیده مقدمه تعریف تبلیغات پیدایش تبلیغات بررسی مفهوم اثر بخشی اثر بخشی در تبلیغات مزایای هدفگذاری تبلیغات نتیجه گیری مراجع
مطالعات طراحی خانه کودکان بی سرپرست شناسه محصول :96798 موضوع : معماری فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 167 تعداد بازدید : 217 حجم فایل: 11980.5127 مگابایت دانلود فایل ورد مطالعات طراحی خانه کودکان بی سرپرست ، در…
پاورپوینت روشهای تقویت خمشی و برشی تیر بتن آرمه با ورقه FRP و مکانیزمهای گسیختگی محتمل شناسه محصول :57594 موضوع : عمران و ساختمان فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 35 تعداد بازدید : 352 حجم فایل: 0.5234375…
مبانی نظری حل اختلافات مربوط به انعقاد عقد بین اجیر و مستأجر شناسه محصول :88643 موضوع : علوم انسانی فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 68 تعداد بازدید : 142 حجم فایل: 0.078125 مگابایت دانلود مبانی نظری حل…
پیشینه و مبانی نظری بانکداری الکترونیک در ایران و مالزی شناسه محصول :86182 موضوع : علوم انسانی فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 158 تعداد بازدید : 213 حجم فایل: 0.279296875 مگابایت دانلود پیشینه و مبانی نظری بانکداری…