مدیریت|خط مشی بازاریابی كشورهای در حال توسعه

خط مشی بازاریابی كشورهای در حال توسعه شناسه محصول :50790 موضوع : مدیریت فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 36 تعداد بازدید : 425 حجم فایل: 0.171875 مگابایت

دانلود

در این مقاله به بررسی خط مشی بازاریابی كشورهای در حال توسعه می پردازیم. خط مشی بازاریابی در كشور كلمبیا و ایران را به صورت موردی بررسی می كنیم. تعریفی از بازاریابی و مدیریت بازاریابی در كشورهای در حال توسعه ارائه می شود. استانداردسازی در بازاریابی كشورهای در حال توسعه و استراتژی های خط مشی بازاریابی نیز در این مقاله به بحث گذاشته می شود. موفقیت روزافزون بخش تجارت در جلب مشتری برای کالاها و خدمات خود، مرهون به کار گیری اصول و فنون علمی و مدونی است که به آن بازاریابی می گویند. زمانی بازاریابی را منحصر به یافتن مشتری برای محصولات تولید شده یا خدمات قابل ارائه شرکت ها، سازمان ها و کارخانجات می دانستند در حالی که بازاریابی نوین به تولید محصولات و خدمات منطبق بر نیازها و خواسته های مشتری توجه دارد. در بازاریابی نوین، حوزه عمل گسترده تر از تبلیغ کالاها و ترغیب مشتری برای خرید محصولات موجود است و اساس آن شناخت دقیق نیازها و خواسته های مشتری است فهرست مطالب چكیده3 كلیدواژه:3 مقدمه3 بیان مسئله4 مدیریت بازاریابی4 احتیاجات كشورهای در حال توسعه6 خواسته‏های كشورهای در حال توسعه6 تقاضاهای كشورهای در حال توسعه6 محصولات تولیدی توسط كشورهای در حال توسعه6 مبادله كشورهای در حال توسعه7 معاملات توسط كشورهای در حال توسعه7 وظایف مدیریت بازار در كشورهای در حال توسعه9 اهم وظایف مدیریت بازار10 تحقیقات بازار 11 استراتژی بازاریابی11 بازاریابی هدف11 1 . تقسیم بندی جغرافیایی12 2 . تقسیم بندی مشتریان12 مدیریت آمیزه ی بازاریابی12 محصول12 ترویج (تبلیغات)13 قیمت گذاری13 توزیع13 عملکرد بازاریابی13 مشکلات و محرک های کشورهای در حال توسعه14 معیارهای ارزیابی سیستم های نوآوری و متغیرهای مربوطه در یک کشور در حال توسعه15 راهکارهای توسعه نوآوری در کشورهای در حال توسعه16 الف) تدوین استراتژی نوآوری در سطح ملی:16 ب) ایجاد زیرساختارهای تحقیقاتی و تکنولوژیکی مرتبط با صنعت و اقتصاد16 ج) ایجاد پارک های علمی فناوری محلی16 د) ایجاد یا تقویت نهادهای توسعه ای در سطح ملی16 ه) حمایت کارآمد از نوآوران و کارآفرینان17 و) جلب سرمایه گذاری های مستقیم خارجی17 ز) همکاری کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته17 ح) تاکید بر آموزش و توسعه کارآفرینی با رویکرد نوآوری17 استراتژی بازاریابی کشورهای در حال توسعه17 کالا20 قیمت20 مکان21 ترویج21 مروری مختصر بر نوشته هایی در خصوص استاندارد سازی21 استاندارد سازی استراتژی بازاریابی جهانی توسط شرکتهایی از کشورهای در حال توسعه (مورد مطالعه: كلمبیا)22 جنبه های مثبت استاندارد سازی بازاریابی22 جنبه های منفی استاندارد سازی23 خط مشی بازاریابی و نقش آن در توسعه اقتصادی و صادرات صنعتی كشور24 نتیجه گیری32 نتیجه گیری محقق32 منابع33
  • فنی و مهندسی|ویژگیهای سازمان یادگیرنده با هوش سازمانی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
  • ویژگیهای سازمان یادگیرنده با هوش سازمانی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شناسه محصول :66425 موضوع : فنی و مهندسی فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 12 تعداد بازدید : 295 حجم فایل: 0.083984375 مگابایت دانلود  ویژگیهای…

  • عمران و ساختمان|پاورپوینت عجیب ترین پل های جهان
  • پاورپوینت عجیب ترین پل های جهان شناسه محصول :71905 موضوع : عمران و ساختمان فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 24 تعداد بازدید : 345 حجم فایل: 0.387695313 مگابایت دانلود پاورپوینت عجیب ترین پل های جهان پاورپوینت عجیب…

  • معماری|پاورپوینت مسجد رحیم خان
  • پاورپوینت مسجد رحیم خان شناسه محصول :99078 موضوع : معماری فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 45 تعداد بازدید : 132 حجم فایل: 8139.797852 مگابایت دانلود دانلود پاورپوینت مسجد رحیم خان 45 اسلاید   استان اصفهان با مساحتي…

  • معماری|پاورپوینت تحلیل بیمارستان کودکان رندال و لاله تهران
  • پاورپوینت تحلیل بیمارستان کودکان رندال و لاله تهران شناسه محصول :93196 موضوع : معماری فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 39 تعداد بازدید : 286 حجم فایل: 14158.10059 مگابایت دانلود توضیحات: فایل پاورپوینت تحلیل نمونه موردی داخلی و…

  • علوم اجتماعی|پاورپوینت تحلیل جامعه شناختی مسکن شهری در ایران ، اسکان غیر رسمی
  • پاورپوینت تحلیل جامعه شناختی مسکن شهری در ایران ، اسکان غیر رسمی شناسه محصول :84691 موضوع : علوم اجتماعی فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 15 تعداد بازدید : 339 حجم فایل: 0.131835938 مگابایت دانلود پاورپوینت تحلیل جامعه…

  • برق|آموزش برق کشی ساختمان و قوانین نظارت عالیه برق
  • آموزش برق کشی ساختمان و قوانین نظارت عالیه برق شناسه محصول :90179 موضوع : برق فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 850 تعداد بازدید : 458 حجم فایل: 10.54492188 مگابایت دانلود آموزش برق کشی ساختمان و قوانین نظارت…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *