مدیریت|تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه

تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه شناسه محصول :50843 موضوع : مدیریت فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 25 تعداد بازدید : 481 حجم فایل: 0.112304688 مگابایت

دانلود

بررسی تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی ، هدف اصلی در این مقاله می باشد. بررسی سطح تقاضا برای كالا،‌كیفیت و تعیین قیمت در این مقاله بررسی می شود.در شرایطی كه تولید و عرضه كالا و خدمات به عنوان مبنا و میزانی جهت سنجش توسعه‌یافتگی اقتصادی كشورها قلمداد می‌شود، عنصری كه پایداری این روند را تضمین كند نقشی مهم و حیاتی ایفا می‌كند. این عنصر بدون شك مصرف‌كننده است كه حق انتخاب دارد. لذا گزینه‌هایی كه جهت انتخاب در پیش روی اوست و براساس آنها یكی را بر دیگری مقدم می‌دارد بسیار اساسی و تعیین كننده است. باید این موارد را شناخت، تحلیل كرد و تولید را برپایه آنها بنیاد نهاد. بازاریابی محصولات و خدمات، عامل ماندگاری و بالندگی مؤسسات و بنگاه‌های اقتصادی است، بدین جهت این امر از اهمیتی ویژه برخوردار بوده و در چرخه تولید تا مصرف نقطه‌ای كلیدی تلقی می‌گردد. حال اگر این فرایند با پشتوانه تحقیقات بازار كه خود می‌توند بخشی از علم بازاریابی باشد، همراه گردد قطعاً اثربخشی بیشتری خواهد داشت. فهرست مطالب تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی.. 3 مطالعه میدانی (تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه) 3 چكیده. 3 كلیدواژه. 3 مقدمه. 4 بیان مساله. 4 تعریف مسئله تحقیق.. 5 سوالات تحقیق.. 5 پیشینه تحقیق.. 5 تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی.. 6 تعیین طرح تحقیق.. 9 تعیین روش گردآوری اطلاعات.. 9 طراحی فرمهای گردآوری اطلاعات.. 9 نمونه گیری.. 9 گردآوری اطلاعات.. 9 پردازش داده‌ها10 تجزیه و تحلیل و تفسیر اطلاعات.. 10 تهیه گزارش تحقیق.. 10 انواع تحقیقات بازاریابی.. 10 تحقیقات کمی.. 10 تحقیقات کیفی.. 10 انتخاب تیم تحقیقات بازاریابی.. 11 تحقیقات اکتشافی.. 11 رویکرد های تحقیق اکتشافی.. 13 تحقیقات اکتشافی.. 13 تحقیقات کمی.. 13 معیارهای تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی.. 14 گزارش وضعیت حضور در بازار. 14 تحقیقات بازار در شرکت­های کوچک و سازمان غیر سود ده. 14 مقایسه تحقیقات كمی و كیفی.. 15 روش تحقیق.. 16 تحقیقات بازاریابی و سیستم‌های اطلاعاتی در بازاریابی بیمه (مطالعه میدانی) 16 سیستم اطلاعات بازاریابی:17 ارزیابی نیازهای اطلاعاتی:18 اسناد و مدارک درون سازمان:19 بازاریابی برمبنای گردآوری اطلاعات محرمانه (Marketing Intelligence):20 تحقیقات بازاریابی :21 تجزیه و تحلیل اطلاعات:21 نتیجه گیری.. 22 منابع. 23 نتیجه گیری.. 24 منابع. 25
  • مهندسی کشاورزی|پاورپوینت احداث باغ پسته
  • پاورپوینت احداث باغ پسته شناسه محصول :53489 موضوع : مهندسی کشاورزی فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 23 تعداد بازدید : 435 حجم فایل: 1.15625 مگابایت دانلود پاورپوینت احداث باغ پسته   فهرست: طرح احداث باغ پسته تعداد…

  • زمین شناسی و نفت|مجموعه قالب پاورپوینت زمین شناسی
  • مجموعه قالب پاورپوینت زمین شناسی شناسه محصول :101739 موضوع : زمین شناسی و نفت فرمت اصلی فایل : ppt تعداد صفحات : 4 تعداد بازدید : 766 حجم فایل: 5213.709961 مگابایت دانلود قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع…

  • مدیریت|پاورپوینت روانشناسی فروش
  • پاورپوینت روانشناسی فروش شناسه محصول :100833 موضوع : مدیریت فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 62 تعداد بازدید : 338 حجم فایل: 14643.20215 مگابایت دانلود پاورپوینت روانشناسی فروش   مقدمه: راهکار فروش بیشتر واقعاً ساده است: کافی است…

  • علوم پایه|4 قالب پاورپوینت آماده رشته شیمی
  • 4 قالب پاورپوینت آماده رشته شیمی شناسه محصول :101706 موضوع : علوم پایه فرمت اصلی فایل : ppt تعداد صفحات : 4 تعداد بازدید : 492 حجم فایل: 3344.921875 مگابایت دانلود قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله،…

  • معماری|پاورپوینت بیوگرافی آلوار آلتو
  • پاورپوینت بیوگرافی آلوار آلتو شناسه محصول :68051 موضوع : معماری فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 44 تعداد بازدید : 293 حجم فایل: 1.711914063 مگابایت دانلود پاورپوینت بیوگرافی آلوار آلتو  پاورپوینت  بیوگرافی آلوار آلتو شامل 44 اسلاید (ویژه…

  • عمران و ساختمان|نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی
  • نمونه سوالات امتحانی تشریحی پایان ترم ساختمان 1 با پاسخنامه تشریحی شناسه محصول :103472 موضوع : عمران و ساختمان فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 41 تعداد بازدید : 293 حجم فایل: 687.5214844 مگابایت دانلود در این پروژه نمونه…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.