مدیریت|تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعاتی در بازاریابی بیمه
تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعاتی در بازاریابی بیمه
شناسه محصول :50843
موضوع : مدیریت
فرمت اصلی فایل : doc
تعداد صفحات : 25
تعداد بازدید : 481
حجم فایل: 0.112304688 مگابایت
بررسی تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی ، هدف اصلی در این مقاله می باشد. بررسی سطح تقاضا برای كالا،كیفیت و تعیین قیمت در این مقاله بررسی می شود.در شرایطی كه تولید و عرضه كالا و خدمات به عنوان مبنا و میزانی جهت سنجش توسعهیافتگی اقتصادی كشورها قلمداد میشود، عنصری كه پایداری این روند را تضمین كند نقشی مهم و حیاتی ایفا میكند. این عنصر بدون شك مصرفكننده است كه حق انتخاب دارد. لذا گزینههایی كه جهت انتخاب در پیش روی اوست و براساس آنها یكی را بر دیگری مقدم میدارد بسیار اساسی و تعیین كننده است. باید این موارد را شناخت، تحلیل كرد و تولید را برپایه آنها بنیاد نهاد. بازاریابی محصولات و خدمات، عامل ماندگاری و بالندگی مؤسسات و بنگاههای اقتصادی است، بدین جهت این امر از اهمیتی ویژه برخوردار بوده و در چرخه تولید تا مصرف نقطهای كلیدی تلقی میگردد. حال اگر این فرایند با پشتوانه تحقیقات بازار كه خود میتوند بخشی از علم بازاریابی باشد، همراه گردد قطعاً اثربخشی بیشتری خواهد داشت. فهرست مطالب تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی.. 3 مطالعه میدانی (تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعاتی در بازاریابی بیمه) 3 چكیده. 3 كلیدواژه. 3 مقدمه. 4 بیان مساله. 4 تعریف مسئله تحقیق.. 5 سوالات تحقیق.. 5 پیشینه تحقیق.. 5 تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی.. 6 تعیین طرح تحقیق.. 9 تعیین روش گردآوری اطلاعات.. 9 طراحی فرمهای گردآوری اطلاعات.. 9 نمونه گیری.. 9 گردآوری اطلاعات.. 9 پردازش دادهها10 تجزیه و تحلیل و تفسیر اطلاعات.. 10 تهیه گزارش تحقیق.. 10 انواع تحقیقات بازاریابی.. 10 تحقیقات کمی.. 10 تحقیقات کیفی.. 10 انتخاب تیم تحقیقات بازاریابی.. 11 تحقیقات اکتشافی.. 11 رویکرد های تحقیق اکتشافی.. 13 تحقیقات اکتشافی.. 13 تحقیقات کمی.. 13 معیارهای تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی.. 14 گزارش وضعیت حضور در بازار. 14 تحقیقات بازار در شرکتهای کوچک و سازمان غیر سود ده. 14 مقایسه تحقیقات كمی و كیفی.. 15 روش تحقیق.. 16 تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعاتی در بازاریابی بیمه (مطالعه میدانی) 16 سیستم اطلاعات بازاریابی:17 ارزیابی نیازهای اطلاعاتی:18 اسناد و مدارک درون سازمان:19 بازاریابی برمبنای گردآوری اطلاعات محرمانه (Marketing Intelligence):20 تحقیقات بازاریابی :21 تجزیه و تحلیل اطلاعات:21 نتیجه گیری.. 22 منابع. 23 نتیجه گیری.. 24 منابع. 25
پاورپوینت الگوبرداری (BENCHMARKING) شناسه محصول :97789 موضوع : اقتصاد فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 39 تعداد بازدید : 308 حجم فایل: 2151.898438 مگابایت دانلود فایل پاورپوینت الگوبرداری (BENCHMARKING). این فایل در ارتباط با فرآیند الگوبرداری تهیه شده…
وضعیت حقوقی كشتیها در آبهای داخلی شناسه محصول :55138 موضوع : فقه و حقوق اسلامی فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 95 تعداد بازدید : 346 حجم فایل: 0.055664063 مگابایت دانلود وضعیت حقوقی كشتیها در آبهای داخلی …
پاورپوینت مدرسه با هاوس شناسه محصول :74540 موضوع : معماری فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 39 تعداد بازدید : 244 حجم فایل: 1.899414063 مگابایت دانلود پاورپوینت مدرسه با هاوس پاورپوینت مدرسه با هاوس شامل 39 اسلاید (ویژه…
پاورپوینت راهبردهای ایجاد رابطه در مصاحبه بالینی شناسه محصول :93423 موضوع : روان شناسی فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 34 تعداد بازدید : 235 حجم فایل: 382.2880859 مگابایت دانلود پاورپوینت راهبردهای ایجاد رابطه در مصاحبه بالینی …
پاورپوینت زمین و همسایه های ان شناسه محصول :53554 موضوع : زمین شناسی و نفت فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 12 تعداد بازدید : 638 حجم فایل: 0.803710938 مگابایت دانلود پاورپوینت زمین و همسایه های ان سطح…