مدیریت|بررسی و شناخت عوامل موثر بر میزان اثربخشی استفاده از سیستم آموزش مجازی در دانشگاه آزاد
بررسی و شناخت عوامل موثر بر میزان اثربخشی استفاده از سیستم آموزش مجازی در دانشگاه آزاد
شناسه محصول :52374
موضوع : مدیریت
فرمت اصلی فایل : doc
تعداد صفحات : 130
تعداد بازدید : 310
حجم فایل: 1.8828125 مگابایت
بررسی و شناخت عوامل موثر بر میزان اثربخشی استفاده از سیستم آموزش مجازی در دانشگاه آزادمقدمه :خیلی از مردم عقیده دارند که آموزش حسابداری زمینه های بیشتری را برای تجارت و دوره های گزارش دهی آماده می کند و به همین دلیل یک رشد انفجاری در ثبت نام دانشجویان در رقابت های آموزش مجازی دیده می شود زیرا که وقت طلا و دارای ارزش است و ثبت نام در آموزش مجازی رشدی مشابه یک داستان دارد که هر روز بر تعداد رقابت های حسابداری فعلی برای آموزش مجازی افزوده می شود و تعداد آن روز به روز در حال افزایش است. مطابق با بررسی سلیمی(2007) از وقتی که رقابت های آموزش مجازی حسابداری پیشنهاد شده است خیلی از قسمت ها و بخش های مختلف برنامه های آموزش حسابداری چندان خوب است که آموزش مجازی را پیشنهاد کرده است و در دوره لیسانس و سطوح عالی که در بالا ذکر شده است فارغ التحصیل نیز داشته است.مطابق چشم انداز حرفه ای کتابهای درسی در سال 2006 توقع استخدام شدن از حسابداری و حسابرسی این است که رشد سریع خود را بیشتر از این نیز افزایش دهند. که این رشد سریع برای همه حرفه ها تا سال 2014 باعث افزایش درآمدها نیز خواهد شد. در میان بازرگانی و دیگر حرفه های مالی حسابداران و حسابرسان و مدیران تجزیه و تحلیل می خواهند مشاغل دیگری را اضافه و دسته بندی نمایند با توجه به اینکه پیش بینی می شود که میانگین درآمدها تا سال 2014 به 000/386 دلار در سال در ایالات متحده خواهد رسید.رشد انفجاری حسابداری سرعت کلاسهای آموزش مجازی را در سطوح آموزش عالی در دهه گذشته هدیه کرده است و اصلاً به نظر نمی رسد که این رشد انفجاری آهسته و رو به پایین باشد. تکامل اینترنت و دسترسی گسترده و آسان به آن در خانه و منزل باعث این احتمال شده است که آنها که می خواهند در کلاسهای درس شرکت کنند بدین وسیله بتوانند باعث ادامه رشد خود شوند. مطابق یك گزارش نقل شده آموزش مجازی باعث رتبه ساختن هم می شود: آموزش مجازی در ایالات متحده توسط آلفرد اسلوان تأسیس شد و توسط گروه بررسی تحقیق باب سون جریان پیدا کرده است و در رابطه با کالج نیزیک رشد هم نواخت و یک دستی در ثبت نام های آموزش مجازی وجود داشته است. موسسات آموزش عالی نیز گزارشات ثبت شده ای دارند که ثبت نام آموزش مجازی هم از لحاظ عددی و هم از لحاظ درصدی به طور اساسی رو به افزایش است.مطابق یک گزارش تحویلی به حوزه آموزش ایالات متحده تقریباً 75% درصد دانشجویان دوره لیسانس که این روزها مورد بررسی قرار گرفته اند غیر سنتی و مدرن هستند زیرا که سن و سال بالا و اوضاع و احوال مالی یا موارد دیگر باعث ثبت نام آنها در دانشکده های مدرن شده است گاهی اوقات دانشجویان آموزش مجازی که مراجعه می کنند سنتی هستند زیرا که معمولاً 25 ساله یا بزرگتر هستند و یا اینکه به عنوان کارکنان بالغ مشغول به کار هستند و برخی نیز متأهل هستند و وقت کمتری را برای رفتن به مدرسه در طول شبانه روز و یا در طول هفته دارند دانشجویان آموزش مجازی حسابداری هم اکنون مشغول به کار در میدان های حسابداری می باشند و برای پیشرفت خود به مدرسه می روند تا مهارتهای خود را افزایش دهند و بتواند گواهینامه عمومی حسابداری را از طریق امتحان CPA دریافت نمایند (وان نورد 2006) اوب لی جز و دلی کارت (2000) بیان کردند که افزایش ثبت نام های زیاد در آموزش عالی حق دانش آموزان بالغ می باشد . او ب لی جر (2003) بررسی کرد که رشد ثبت نام دانشجویان مجازی نشانه پاره وقت بودن آنان است زیرا که اکثراً 25 ساله به نظر می رسند. در سال 2004 نادسان مطالعه ای را انجام داد و اظهار عقیده کرد که شیوه های آموزش افراد بالغ غیرسنتی اختلاف دارد و این اختلافات در شیوه های آموزش وقتی که روشهای تدریس آموزش مجازی انتخاب شده اند بیشتر خواهد بود. مطابق تحقیق و تینگ هام (2005) دانشجویان بالغ شیوه های آموزش خود را توسعه می دهند و نیاز دانشکده ها استفاده از وسیله های مختلف موجود و کلاسهای درس مادی که تعهد اثربخشی را در دانشجویان ایجاد کند می باشد و تکنیک های آموزش همه دانشجویان را بهبود می بخشد و مخاطبان روشهای تدریس برای دانشجویان حسابداری غیرسنتی در موارد ذیل اهمیت دارد:1- اگر دانشجویان درخواست های خوب از حسابداری بکنند حرفه حسابداری درآمد آن ها را واقعا افزایش می دهد.2- واقعاً نیاز است که هرکدام از حسابداران فرض های دانشجویان را اجرا کنند.جین کتر (2003) گزارشی تسلیم کرد که دانشجویان غیرسنتی بالغ غالباً با این نیت به مدرسه می روند که حرفه های حسابداری بتوانند درآمدهای خوب برایشان آماده کنند بوسیله چنین آمادگی که رشته حسابداری دارد.رفتار های دانش آموزان بالغ ممکن است مناسبت بهتری نسبت به دانشجویان جوان تر سنتی داشته باشد. زیرا که آنها می توانند از تجربیات خودشان برای گزارش دادن درحرفه حسابداری استفاده کنند. روش اصلاح آموزش دانشجویان مجازی مدرن بالغ مطالعه کردن حسابداری می باشد بنابراین اهمیت دارد آموزش عالی از وسایل تعلیم وتربیت آموزشی مربوط به هم استفاده کند. این مطالعه کیفی توصیفی توانایی های دانشکده ها را در زمینه های فرآیند آموزش حسابداری برای کیفیت آموزش دانشجویان مجازی را در یک دوره چهارساله لیسانس بررسی می نماید . مفهوم از این مطالعه تعیین روش تحقیق هایی می باشد که اعضا هیئت علمی توانایی اصلاح و بهبود آنها را در آموزش حسابداری برای دانشجویان مجازی بالغ خواهند داشت و بوسیله تمرینات و کار بهتر در محیط آموزش مجازی به کار خواهند گرفت و آنها را رشد خواهند داد.فهرست مطالب:فصل اول- کلیات تحقیق ۱۱- مقدمه : ۱۲- بیان مسئله: ۳۳- اهداف تحقیق: ۳۱-۳: اهداف اصلی: ۳۲-۳:اهداف فرعی: ۴۴- فرضیات تحقیق: ۴۵- روش تحقیق: ۴۶- روشهای جمع آوری اطلاعات: ۵۷- قلمرو تحقیق: ۵۸- دوره زمانی تحقیق : ۶۱۰- نمونه های آماری: ۶۱۱- استفاده کنندگان از تحقیق: ۶۱۲-محدودیت های تحقیق: ۶۱۳- تعریف واژها و نکات کلیدی : ۷ فصل دوم-ادبیات موضوع تحقیق ۱۱۱- مقدمه: ۱۱۲- چشم انداز شغل حسابداری: ۱۱۳- آموزش مجازی: ۱۳۴- مدارس اختصاصی در ایالات متحده : ۱۵۵- اعتبار قانونی مدارس خصوصی: ۱۶۶- آموزش مجازی آسان: ۱۶۷- آموزش دانش آموزان مجازی بالغ: ۱۷۸- شیوه های آموزش افراد بالغ: ۱۹۹- آموزش حسابداری: ۲۱۱۰- انگیزه دانشجویان مجازی حسابداری از آموختن: ۲۵۱۱- آموزش دائمی حسابداری: ۲۶۱۲- گواهینامه عمومی حسابداری: ۲۸۱۳- روش های تدریس جاری استفاده شده : ۳۱۲۱- پیشینه تحقیق : ۵۱ فصل سوم ـ روش تحقیق ۶۱۱- مقدمه: ۶۱۲- بیان دوباره مسئله: ۶۲۳- روشهای جمع آوری اطلاعات: ۶۲۴- قلمرو تحقیق: ۶۳۵- دوره زمانی تحقیق : ۶۳۶- جامعه آماری: ۶۳۷- نمونه های آماری: ۶۳۸- استفاده کنندگان از تحقیق: ۶۳۹- انتظار تحقیق: ۶۳۱۰- توصیف علمی از ساختارها و متغیرهای کلیدی: ۶۴۱۱- توصیف مادی و ابزارآلات تحقیق: ۶۴۱۲- رویه ها : ۶۶۱۳- مذاکره و اقدام کردن دادها : ۶۶۱۴- اطمینان اخلاقی: ۶۷۱۵-آمار توصیفی تحقیق : ۶۷ فصل چهارم ـ تجزیه و تحلیل داده ها : ۷۱۱- مقدمه: ۷۱۲- نتیجه گیری ( یافته ها) : ۷۲۳- آزمون فرضیه : ۱۰۵ فصل پنجم ــ نتایج ، توصیه ها و پیشنهادات ۱۱۰۱- مقدمه : ۱۱۰۲-محدودیت های تحقیق: ۱۱۲۳- توصیه ها و پیشنهادات تحقیق : ۱۱۲۴- توصیه ها و پشنهادات برای تحقیقات آینده: ۱۱۴منابع فارسی ۱۱۶منابع خارجی : ۱۱۷پیوست الف ـ سوالات دموگرافی و پرسش های ادراکی اساتید مشارکت کننده ۱۲۳
آرمون نظارت عمران مرداد 94 شناسه محصول :84880 موضوع : عمران و ساختمان فرمت اصلی فایل : pdf تعداد صفحات : 13 تعداد بازدید : 256 حجم فایل: 2.954101563 مگابایت دانلود آرمون محاسبات عمران سال 94 همراه با پاسخ نامه…
مبانی نظری حافظه ، قدرت یادگیری شناسه محصول :91683 موضوع : علوم انسانی فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 16 تعداد بازدید : 200 حجم فایل: 0.036132813 مگابایت دانلود مبانی نظری حافظه ، قدرت یادگیری (فصل دوم تحقیق)…
پاورپوینت روانشناسی عمومی2 شناسه محصول :72117 موضوع : روان شناسی فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 103 تعداد بازدید : 295 حجم فایل: 3.444335938 مگابایت دانلود پاورپوینت روانشناسی عمومی2 در 103 اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx ماهیت…
پاورپوینت خدمات درمانی و بیمارستانها شناسه محصول :86260 موضوع : حسابداری فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 26 تعداد بازدید : 352 حجم فایل: 4.755859375 مگابایت دانلود پاورپوینت خدمات درمانی و بیمارستانها اسلاید ۱ : مقدمه امروزه با رشد…
پاورپوینت تحلیل و بررسی اعداد و معماری شناسه محصول :103990 موضوع : معماری فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 26 تعداد بازدید : 644 حجم فایل: 3.76 مگابایت دانلود رابطه انسان با اعداد کارکرد اعداد و اشکال به…
تشویق پیشرفت تحصیلی شناسه محصول :67912 موضوع : علوم انسانی فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 57 تعداد بازدید : 314 حجم فایل: 0.05078125 مگابایت دانلود تشویق پیشرفت تحصیلی مقدمه12 بخش یک... 13 مروری بر موفقیت مدرسه 13…