مدیریت|بررسی نقاط قوت و ضعف صنعت گردشگری ایران و مالزی

بررسی نقاط قوت و ضعف صنعت گردشگری ایران و مالزی شناسه محصول :56198 موضوع : مدیریت فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 139 تعداد بازدید : 286 حجم فایل: 1.005859375 مگابایت

دانلود

بررسی نقاط قوت و ضعف صنعت گردشگری ایران و مالزی   رشد روز افزون صنعت گردشگری در جهان و درآمد هنگفتی که عاید کشورهای سرمایه گذار در این حوزه شده است، موجب می شود که سیاستگذاران کشورهایی که دارای پتانسیل های بالقوه ای در این زمینه هستند این صنعت را جذاب دانسته و تمام تلاش خود را بر آن دارند که سهم بیشتری از این بازار رو به رشد را نصیب خود نمایند. از آنجا که ایران نیز جزو ده کشور اول جهان در زمینه پتانسیل های جذب گردشگری می باشد ، بسیاری از تحلیل گران و محققان را بر آن داشته که در خصوص رشد و رونق این صنعت در کشور تحقیق و بررسی نموده و به دنبال راهکارهایی در این خصوص باشند. این رساله نیز بر آن دارد تا با بررسی وضعیت صنعت گردشگری در ایران و کشور مالزی که یکی از کشورهای موفق در خصوص جذب گردشگر می باشد، روشها و راهکارهای موفقیت این کشور در حوزه گردشگری را با وضعیت ایران سنجیده و در نهایت چند راهکار بومی شده برای صنعت گردشگری در ایران ارائه نماید. کلیدواژه ها:صنعت گردشگری ، ایران ، مالزی ،قوت و ضعف   فهرست مطالب  چکیده————————————————————————1 فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه———————————————————————— 3 1-1    بیان مسئله—————————————————————-4 2-1 اهمیت موضوع     ————————————————————5 3-1 اهداف تحقیق—————————————————————-7 4-1 فرضیه تحقیق—————————————————————-7 5-1 روش تحقیق—————————————————————-8 6-1 متغیرهای تحقیق————————————————————–8 7-1 قلمرو تحقیق —————————————————————-9 8-1  تعریف عملیاتی واژه ها و اصطلاحات ———————————————10 فصل دوم :ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق مقدمه————————————————————————13 1-2- پیشینه پژوهش————————————————————-13 1-1-2- بررسی اجمالی صنعت گردشکری ایران و جهان از گذشته تاکنون————————-13 2-1-2- تاریخچه سفر و گردشگری در ایران———————————————15 3-1-2- بررسی دیدگاهها———————————————————17 2-2- مبانی نظری—————————————————————23 1-2-2 مفاهیم گردشگری———————————————————-23 2-2-2 شناخت اثرات گردشگری—————————————————-24 1-2-2-2 اثرات اقتصادی———————————————————-24 2-2-2-2 اثرات فرهنگی و اجتماعی————————————————–24 3-2-2-2- اثرات سیاسی———————————————————-26 4-2-2-2 اثرات گردشگری بر محیط فیزیکی———————————————28 3-2 ساختارها و راهكارهای توسعه گردشگری——————————————–29 1-3-2- مدیریت استراتژیك گردشگری————————————————29 2-3-2- مدیریت توسعه منابع انسانی————————————————–30 3-3-2- مدیریت بازاریابی———————————————————31 4-3-2- مدیریت دستگاه دولتی امور گردشگری——————————————-33 5-3-2- مدیریت توسعه محصول—————————————————–33 6-3-2- مدیریت اطلاع رسانی——————————————————36 4-2- چارچوب نظری تحقیق——————————————————-39 5-2- مطالعه تطبیقی————————————————————-41 6-2-صنعت گردشگری مالزی——————————————————-45 7-2 صنعت گردشگری ایران——————————————————–55 فصل سوم:روش تحقیق  مقدمه ———————————————————————–60 1-3 – روش تحقیق————————————————————–61 1-1-3-  مطالعه تطبیقی———————————————————–61 1-1-1-3- معیار انتخاب کشورها—————————————————-61 2-1-1-3- الگوهای مطالعه تحقیقی—————————————————62 2-1-3- مطالعه پیمایشی———————————————————–62 1-2-1-3- جامعه آماری—————————————————–63 2-2-1-3- روش نمونه گیری و حجم نمونه—————————————63 3-2-1-3- متغیر های تحقیق————————————————–64 4-2-1-3- روشهای گردآوری اطلاعات و داده ها ———————————–65 1-4 -2-1-3- پرسشنامه—————————————————-65 2-4-2-1-3 نحوه امتیازبندی پرسشنامه و مقیاس داده ها ——————————68 3-4-2-1-3-  روایی و پایایی ابزار گردآوری————————————–69 5-2-1-3روش تجزیه و تحلیل داده ها——————————————-70 فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها  مقدمه———————————————————————-74 1-4- مشخصات جامعه آماری——————————————————75 2-4- توزیع فراوانیسطح اختلاف اقدامات توسعه گردشگری بر حسب معیارهای سه گانه—————80 3-4- توزیع فراوانیدرجه اهمیت و اختلاف سطح ساختارها و راهکارهای آن در توسعه گردشگری بر حسب معیارهای سه گانه ———————————————————–103 4-4- تجزیه و تحلیل سطح راهکارها و اقدامات بر اساس معیارهای سه گانه——————–112 فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات مقدمه——————————————————————–117 1-5- نتایج حاصل از مطالعه تطبیقی———————————————–118 2-1-5- نتایج حاصل از مطالعه پیمایشی——————————————–119 2-5- پیشنهادات تحقیق ——————————————————-120 3-5- پیشنهادات جهت محققین آینده———————————————-121 فهرست منابع و ماخذ———————————————————123
  • برنامه نویسی|پاورپوینت مدل کسب و کار (بخش 19 کارگاه کارآفرینی و تولید)
  • پاورپوینت مدل کسب و کار (بخش 19 کارگاه کارآفرینی و تولید) شناسه محصول :90955 موضوع : برنامه نویسی فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 18 تعداد بازدید : 833 حجم فایل: 1.997070313 مگابایت دانلود پاورپوینت مدل کسب و…

  • علوم انسانی|مبانی نظری شرایط انعقاد قرارداد ارفاقی،
  • مبانی نظری شرایط انعقاد قرارداد ارفاقی، شناسه محصول :88959 موضوع : علوم انسانی فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 20 تعداد بازدید : 140 حجم فایل: 0.038085938 مگابایت دانلود مبانی نظری شرایط انعقاد قرارداد ارفاقی توضیحات: 20صفحه فارسی…

  • معماری|پاورپوینت معنا در معماری
  • پاورپوینت معنا در معماری شناسه محصول :89549 موضوع : معماری فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 44 تعداد بازدید : 223 حجم فایل: 2.969726563 مگابایت دانلود پاورپوینت معنا در معماری (معمای معماری- خلاصه کتاب) ، در حجم 44…

  • تاریخ|پاورپوینت آشنایی با تاریخ، زمان و مکان
  • پاورپوینت آشنایی با تاریخ، زمان و مکان شناسه محصول :97275 موضوع : تاریخ فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 33 تعداد بازدید : 424 حجم فایل: 803.3066406 مگابایت دانلود پاورپوینت آشنایی با تاریخ، زمان و مکان   بخشی…

  • عمران و ساختمان|پاورپوینت آشنایی با انواع لوله در سیستم آبرسانی و فاضلاب
  • پاورپوینت آشنایی با انواع لوله در سیستم آبرسانی و فاضلاب شناسه محصول :67328 موضوع : عمران و ساختمان فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 40 تعداد بازدید : 408 حجم فایل: 1.623046875 مگابایت دانلود پاورپوینت آشنایی با انواع…

  • فنی و مهندسی|پاورپوینت نورگیری در معماری سنتی
  • پاورپوینت نورگیری در معماری سنتی شناسه محصول :99706 موضوع : فنی و مهندسی فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 20 تعداد بازدید : 162 حجم فایل: 471.4003906 مگابایت دانلود پاورپوینت نورگیری در معماری سنتی   فایل دانلودی حاوی…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *