مدیریت|بررسی سطح تقاضا برای كالا، كیفیت، رقابت، تعیین قیمت

بررسی سطح تقاضا برای كالا، كیفیت، رقابت، تعیین قیمت شناسه محصول :50573 موضوع : مدیریت فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 37 تعداد بازدید : 1741 حجم فایل: 0.341796875 مگابایت

دانلود

در این مقاله به بررسی تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی می پردازیم. مدیران برای معرفی محصولات و خدمات به مشتریان نیاز به اطلاعاتی دارند تا به کمک آن بتوانند ارزشی را که در ذهن مشتریان است، ایجاد کنند. اما درک ارزش، یک مسئله ذهنی است و ممکن است آنچه که امسال برای مشتری ارزش محسوب می‌شود سال آینده ارزش نباشد. از طرفی صفات و ویژگی‌هایی که در ذهن مشتری ایجاد ارزش می‌کنند را نمی‌توان به راحتی و با استفاده از دانش عمومی استنباط کرد. بنابراین ضروری ست داده‌هایی جمع‌آوری و مورد تحلیل قرار گیرند. هدف تحقیقات بازاریابی آن است که واقعیت‌ها و سمت و سویی را در اختیار مدیران قرار دهد تا به واسطه آن بتوانند تصمیمات درست و سرنوشت‌سازی در خصوص بازار اتخاذ كنند. امید است این مقاله كمك به بازارهای داخلی و رضایت مشتریان را برآورده كند. فهرست مطالب پیشگفتار 4 كلیدواژه 4 مقدمه 4 بیان مسئله 5 پیشینه تحقیق 5 اصول اساسی بازاریابی داخلی 7 عناصر بازاریابی داخلی 7 ۱ – امنیت شغلی 7 ۲ – آموزشهای متنوع و گسترده: 8 ۳ – ارائه پاداشهای سخاوتمندانه 8 ۴ – تسهیم اطلاعات: 8 ۵ – توانمندسازی كاركنان: 8 ۶ – كاهش فاصله طبقاتی در میان كاركنان: 8 گامهای بازاریابی داخلی 9 بازاریابی بر اساس وفاداری مشتریان داخلی 9 ۵- چرخه ارزش – رضایت – سودآوری از نگاه بازاریابی 10 ۶- درک مفهوم ارتباط میان رضایت مشتریان و سودآوری 12 ۷- اولویت‌های مشتریان خارجی 15 ۸- اولویت‌های مشتریان داخلی23 17 پیشنهادات نهایی مدیریتی 20 مطالعه موردی یك شركت در ایران 22 1- تاریخچه شرکت 22 اطلاعاتی در خصوص کسب و کار شرکت 22 2-1) نحوه توسعه فیزیکی 23 3-1) تنوع محصولات 23 4-1) توسعه جغرافیایی: 26 5-1) تحول ایجادی در بازار 27 6-1) توسعه نیروی انسانی 27 2- وضع موجود شرکت 28 1-1)    موقعیت مکانی شرکت 28 2-2) ارزش‌های بنیادین شرکت 28 ماموریت: 28 بینش: 28 3-2) دیدگاه موجود در مورد کسب و کار شرکت 28 4-2) فرآیندهای کلان شرکت 29 5-2) ساختار شرکت 29 6-2) اداره شرکت 30 7-2) نیروی انسانی 30 8-2) تکنولوژی و تولید (کنترل کیفی، برنامه‌ریزی تولید) 30 9-2) تأمین و تدارکات 31 10-2) بازار و رقابت: رقبای مهم 31 11-2) فروش: (فروش سنتی، فروش شهرستان، فروش خارج از کشور) 31 12-2) مالی 32 13-2) فناوری اطلاعات 32 14-2) تحقیق و توسعه 32 15-2) حراست 32 16-2) شرکت پخش 33 3- چالش‌ها و برنامه‌های شرکت 33 چالش‌ها: 33 نتیجه‌گیری 36 مراجع 37 پی‌نوشت‌ها 37
  • شهرسازی|پاورپوینت تحلیل فضاهای شهری
  • پاورپوینت تحلیل فضاهای شهری شناسه محصول :101650 موضوع : شهرسازی فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 67 تعداد بازدید : 252 حجم فایل: 31164.63379 مگابایت دانلود پاورپوینت تحلیل فضاهای شهری   قسمتی از متن : مقدمه طراحی فضاهای…

  • معماری|پاورپوینت بررسی معماری طراحی مهدکودک C.O- بررسی معماری مهدکودک NO12
  • پاورپوینت بررسی معماری طراحی مهدکودک C.O- بررسی معماری مهدکودک NO12 شناسه محصول :103526 موضوع : معماری فرمت اصلی فایل : ppt تعداد صفحات : 34 تعداد بازدید : 491 حجم فایل: 11.66 مگابایت دانلود این فایل شامل بررسی معماری دو…

  • برق|طراحی و ساخت مدار محافظ وسایل برقی
  • طراحی و ساخت مدار محافظ وسایل برقی شناسه محصول :59152 موضوع : برق فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 82 تعداد بازدید : 860 حجم فایل: 3.17578125 مگابایت دانلود طراحی و ساخت مدار محافظ وسایل برقی   این…

  • روان شناسی|پاورپوینت سندرم موبیس
  • پاورپوینت سندرم موبیس شناسه محصول :85425 موضوع : روان شناسی فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 31 تعداد بازدید : 404 حجم فایل: 2.18359375 مگابایت دانلود پاورپوینت سندرم موبیس   پاورپوینت سندرم موبیس mobius syndrome   شامل 31 اسلاید…

  • علوم انسانی|دانلود مقیاس ارزیابی تعلل ورزی تحصیلی تاکمن
  • دانلود مقیاس ارزیابی تعلل ورزی تحصیلی تاکمن شناسه محصول :69551 موضوع : علوم انسانی فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 3 تعداد بازدید : 234 حجم فایل: 0.020507813 مگابایت دانلود دانلود مقیاس ارزیابی تعلل ورزی تحصیلی تاکمن تعداد…

  • علوم انسانی|مبانی نظری مدیریت دانش و انواع آن
  • مبانی نظری مدیریت دانش و انواع آن شناسه محصول :91480 موضوع : علوم انسانی فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 67 تعداد بازدید : 154 حجم فایل: 0.286132813 مگابایت دانلود مبانی نظری مدیریت دانش و انواع آن (فصل…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.