مدیریت|بررسی سطح تقاضا برای كالا، كیفیت، رقابت، تعیین قیمت

بررسی سطح تقاضا برای كالا، كیفیت، رقابت، تعیین قیمت شناسه محصول :50573 موضوع : مدیریت فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 37 تعداد بازدید : 1741 حجم فایل: 0.341796875 مگابایت

دانلود

در این مقاله به بررسی تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی می پردازیم. مدیران برای معرفی محصولات و خدمات به مشتریان نیاز به اطلاعاتی دارند تا به کمک آن بتوانند ارزشی را که در ذهن مشتریان است، ایجاد کنند. اما درک ارزش، یک مسئله ذهنی است و ممکن است آنچه که امسال برای مشتری ارزش محسوب می‌شود سال آینده ارزش نباشد. از طرفی صفات و ویژگی‌هایی که در ذهن مشتری ایجاد ارزش می‌کنند را نمی‌توان به راحتی و با استفاده از دانش عمومی استنباط کرد. بنابراین ضروری ست داده‌هایی جمع‌آوری و مورد تحلیل قرار گیرند. هدف تحقیقات بازاریابی آن است که واقعیت‌ها و سمت و سویی را در اختیار مدیران قرار دهد تا به واسطه آن بتوانند تصمیمات درست و سرنوشت‌سازی در خصوص بازار اتخاذ كنند. امید است این مقاله كمك به بازارهای داخلی و رضایت مشتریان را برآورده كند. فهرست مطالب پیشگفتار 4 كلیدواژه 4 مقدمه 4 بیان مسئله 5 پیشینه تحقیق 5 اصول اساسی بازاریابی داخلی 7 عناصر بازاریابی داخلی 7 ۱ – امنیت شغلی 7 ۲ – آموزشهای متنوع و گسترده: 8 ۳ – ارائه پاداشهای سخاوتمندانه 8 ۴ – تسهیم اطلاعات: 8 ۵ – توانمندسازی كاركنان: 8 ۶ – كاهش فاصله طبقاتی در میان كاركنان: 8 گامهای بازاریابی داخلی 9 بازاریابی بر اساس وفاداری مشتریان داخلی 9 ۵- چرخه ارزش – رضایت – سودآوری از نگاه بازاریابی 10 ۶- درک مفهوم ارتباط میان رضایت مشتریان و سودآوری 12 ۷- اولویت‌های مشتریان خارجی 15 ۸- اولویت‌های مشتریان داخلی23 17 پیشنهادات نهایی مدیریتی 20 مطالعه موردی یك شركت در ایران 22 1- تاریخچه شرکت 22 اطلاعاتی در خصوص کسب و کار شرکت 22 2-1) نحوه توسعه فیزیکی 23 3-1) تنوع محصولات 23 4-1) توسعه جغرافیایی: 26 5-1) تحول ایجادی در بازار 27 6-1) توسعه نیروی انسانی 27 2- وضع موجود شرکت 28 1-1)    موقعیت مکانی شرکت 28 2-2) ارزش‌های بنیادین شرکت 28 ماموریت: 28 بینش: 28 3-2) دیدگاه موجود در مورد کسب و کار شرکت 28 4-2) فرآیندهای کلان شرکت 29 5-2) ساختار شرکت 29 6-2) اداره شرکت 30 7-2) نیروی انسانی 30 8-2) تکنولوژی و تولید (کنترل کیفی، برنامه‌ریزی تولید) 30 9-2) تأمین و تدارکات 31 10-2) بازار و رقابت: رقبای مهم 31 11-2) فروش: (فروش سنتی، فروش شهرستان، فروش خارج از کشور) 31 12-2) مالی 32 13-2) فناوری اطلاعات 32 14-2) تحقیق و توسعه 32 15-2) حراست 32 16-2) شرکت پخش 33 3- چالش‌ها و برنامه‌های شرکت 33 چالش‌ها: 33 نتیجه‌گیری 36 مراجع 37 پی‌نوشت‌ها 37
  • علوم اجتماعی|مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل اجتماعي و رضايت شغلي
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل اجتماعي و رضايت شغلي شناسه محصول :95509 موضوع : علوم اجتماعی فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 65 تعداد بازدید : 196 حجم فایل: 89.22753906 مگابایت دانلود عنوان: مبانی نظری و پیشینه…

  • علوم انسانی|مبانی نظری فرهنگ ایثار و شهادت
  • مبانی نظری فرهنگ ایثار و شهادت شناسه محصول :91623 موضوع : علوم انسانی فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 57 تعداد بازدید : 171 حجم فایل: 0.536132813 مگابایت دانلود مبانی نظری فرهنگ ایثار و شهادت (فصل دوم تحقیق)…

  • علوم پزشکی|پاورپوینت مبانی تصویر رقمی
  • پاورپوینت مبانی تصویر رقمی شناسه محصول :97208 موضوع : علوم پزشکی فرمت اصلی فایل : ppt تعداد صفحات : 44 تعداد بازدید : 497 حجم فایل: 6328.390625 مگابایت دانلود عنوان: پاورپوینت مبانی تصویر رقمی   فرمت فایل: ppt تعداد اسلاید:…

  • مدیریت|پاورپوینت برنامه ریزی تکنولوژی
  • پاورپوینت برنامه ریزی تکنولوژی شناسه محصول :90470 موضوع : مدیریت فرمت اصلی فایل : ppt تعداد صفحات : 23 تعداد بازدید : 266 حجم فایل: 0.704101563 مگابایت دانلود پاورپوینت برنامه ریزی تکنولوژی   فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 23 اسلاید…

  • هنر|تعزیه در ایران
  • تعزیه در ایران شناسه محصول :61135 موضوع : هنر فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 29 تعداد بازدید : 625 حجم فایل: 7.13671875 مگابایت دانلود تعزیه در ایران   توجه : شما می توانید با خرید این محصول…

  • علوم انسانی|پاورپوینت چرا به مقررات و قوانین نیاز داریم؟ (درس 3 مطالعات اجتماعی کلاس هفتم)
  • پاورپوینت چرا به مقررات و قوانین نیاز داریم؟ (درس 3 مطالعات اجتماعی کلاس هفتم) شناسه محصول :88189 موضوع : علوم انسانی فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 15 تعداد بازدید : 303 حجم فایل: 2.102539063 مگابایت دانلود پاورپوینت…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *