مدیریت|بررسی سطح تقاضا برای كالا، كیفیت، رقابت، تعیین قیمت
بررسی سطح تقاضا برای كالا، كیفیت، رقابت، تعیین قیمت
شناسه محصول :50573
موضوع : مدیریت
فرمت اصلی فایل : doc
تعداد صفحات : 37
تعداد بازدید : 1741
حجم فایل: 0.341796875 مگابایت
در این مقاله به بررسی تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی می پردازیم. مدیران برای معرفی محصولات و خدمات به مشتریان نیاز به اطلاعاتی دارند تا به کمک آن بتوانند ارزشی را که در ذهن مشتریان است، ایجاد کنند. اما درک ارزش، یک مسئله ذهنی است و ممکن است آنچه که امسال برای مشتری ارزش محسوب میشود سال آینده ارزش نباشد. از طرفی صفات و ویژگیهایی که در ذهن مشتری ایجاد ارزش میکنند را نمیتوان به راحتی و با استفاده از دانش عمومی استنباط کرد. بنابراین ضروری ست دادههایی جمعآوری و مورد تحلیل قرار گیرند. هدف تحقیقات بازاریابی آن است که واقعیتها و سمت و سویی را در اختیار مدیران قرار دهد تا به واسطه آن بتوانند تصمیمات درست و سرنوشتسازی در خصوص بازار اتخاذ كنند. امید است این مقاله كمك به بازارهای داخلی و رضایت مشتریان را برآورده كند. فهرست مطالب پیشگفتار 4 كلیدواژه 4 مقدمه 4 بیان مسئله 5 پیشینه تحقیق 5 اصول اساسی بازاریابی داخلی 7 عناصر بازاریابی داخلی 7 ۱ – امنیت شغلی 7 ۲ – آموزشهای متنوع و گسترده: 8 ۳ – ارائه پاداشهای سخاوتمندانه 8 ۴ – تسهیم اطلاعات: 8 ۵ – توانمندسازی كاركنان: 8 ۶ – كاهش فاصله طبقاتی در میان كاركنان: 8 گامهای بازاریابی داخلی 9 بازاریابی بر اساس وفاداری مشتریان داخلی 9 ۵- چرخه ارزش – رضایت – سودآوری از نگاه بازاریابی 10 ۶- درک مفهوم ارتباط میان رضایت مشتریان و سودآوری 12 ۷- اولویتهای مشتریان خارجی 15 ۸- اولویتهای مشتریان داخلی23 17 پیشنهادات نهایی مدیریتی 20 مطالعه موردی یك شركت در ایران 22 1- تاریخچه شرکت 22 اطلاعاتی در خصوص کسب و کار شرکت 22 2-1) نحوه توسعه فیزیکی 23 3-1) تنوع محصولات 23 4-1) توسعه جغرافیایی: 26 5-1) تحول ایجادی در بازار 27 6-1) توسعه نیروی انسانی 27 2- وضع موجود شرکت 28 1-1) موقعیت مکانی شرکت 28 2-2) ارزشهای بنیادین شرکت 28 ماموریت: 28 بینش: 28 3-2) دیدگاه موجود در مورد کسب و کار شرکت 28 4-2) فرآیندهای کلان شرکت 29 5-2) ساختار شرکت 29 6-2) اداره شرکت 30 7-2) نیروی انسانی 30 8-2) تکنولوژی و تولید (کنترل کیفی، برنامهریزی تولید) 30 9-2) تأمین و تدارکات 31 10-2) بازار و رقابت: رقبای مهم 31 11-2) فروش: (فروش سنتی، فروش شهرستان، فروش خارج از کشور) 31 12-2) مالی 32 13-2) فناوری اطلاعات 32 14-2) تحقیق و توسعه 32 15-2) حراست 32 16-2) شرکت پخش 33 3- چالشها و برنامههای شرکت 33 چالشها: 33 نتیجهگیری 36 مراجع 37 پینوشتها 37
مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل اجتماعي و رضايت شغلي شناسه محصول :95509 موضوع : علوم اجتماعی فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 65 تعداد بازدید : 196 حجم فایل: 89.22753906 مگابایت دانلود عنوان: مبانی نظری و پیشینه…
مبانی نظری فرهنگ ایثار و شهادت شناسه محصول :91623 موضوع : علوم انسانی فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 57 تعداد بازدید : 171 حجم فایل: 0.536132813 مگابایت دانلود مبانی نظری فرهنگ ایثار و شهادت (فصل دوم تحقیق)…
پاورپوینت برنامه ریزی تکنولوژی شناسه محصول :90470 موضوع : مدیریت فرمت اصلی فایل : ppt تعداد صفحات : 23 تعداد بازدید : 266 حجم فایل: 0.704101563 مگابایت دانلود پاورپوینت برنامه ریزی تکنولوژی فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 23 اسلاید…
تعزیه در ایران شناسه محصول :61135 موضوع : هنر فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 29 تعداد بازدید : 625 حجم فایل: 7.13671875 مگابایت دانلود تعزیه در ایران توجه : شما می توانید با خرید این محصول…
پاورپوینت چرا به مقررات و قوانین نیاز داریم؟ (درس 3 مطالعات اجتماعی کلاس هفتم) شناسه محصول :88189 موضوع : علوم انسانی فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 15 تعداد بازدید : 303 حجم فایل: 2.102539063 مگابایت دانلود پاورپوینت…