بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش كالا
شناسه محصول :51790
موضوع : مدیریت
فرمت اصلی فایل : doc
تعداد صفحات : 69
تعداد بازدید : 306
حجم فایل: 0.0703125 مگابایت
بررسی تحولات سالهای اخیر نشان می دهد،كه خدمات به صورتی وسیع گسترش یافته و این روند در سال های آتی با سرعت بیشتر توسعه می یابد.صنعت كوچك و خدمات بزرگ می شود .مدیران موٌسسات تولیدی و خدماتی در كلیه بخش های دولتی تعاونی و خصوصی به تدریج پی می برند كه تنها كیفیت محصول نمی تواند موجب تمایز آن ها از دیگران شود بلكه باید كانون توجه را از بازار گرایی به مشتری گرایی تغییر داد. بسیاری از آن ها نه تنها تمام توجه خود را از بازار به مشتری معطوف كرده اند.بلكه به حفظ مشتریان فعلی به عنوان استراتژی ارزان تر ،راحت تر و شاید سود آور تر و جذاب تر می نگرند در نتیجه به منظور پشتیبانی و تقویت خدمت گرایی برای جلب رضایت گیرندگان ، تحقیقات ،همایش ها، مقالات ،كتاب ها و دوره های آموزشی و پروژه های مشاوره ای در سطوح مختلف تحت عنوان مدیریت خدمات و استراتژی خدمات پیش از پیش شكل گرفته و گسترش می یابد. (اعرابی ،ایزدی،1380) خدمات یكی از بخش های اقتصاد است كه با توسعه روز افزون مواجه بوده است،در كشورهای پیشرفته بخش خدمات درصد چشم گیری از منابع و فعالیت ها را به خود اختصاص می دهد و ارزش افزوده متنابعی ایجاد می كند. هدف از انجام تحقیق بررسی این مورد بود كه ببینیم آیا خدمات پس از فروش گارانتی ،ضمانت ،حمل ونقل و…)باعث افزایش فروش می شود؟ به این معنا كه اگر فروشندگان و توزیع كنندگان كالا به نحو احسن در صدد اجرای به موقع خدمات برآیند این كار باعث افزایش فروش می شود؟ فهرست مطالب پیشگفتار ۳ “مقدمه” ۵ بیان مسئله: ۶ هدف: ۶ فرضیه تحقیق: ۷ روش تحقیق: ۷ مروری بر تاریخچه مساله و موضوع تحقیق ۱۰ تعریف خدمات ۱۰ ۲-۱ خصوصیات خدمات ۱۱ ۳-۱ ارتباط خدمات و کالا ۱۲ ۴-۱ کانالهای توزیع در بخش خدمات: ۱۵ ۵-۱ توزیع خدمات: ۱۵ ۶-۱ بررسی نیازهای خدماتی مصرف کنندگان: ۱۶ ۷-۱- بازار یابی خدمات: ۱۷ ۸-۱- کالا: ۱۸ ۹-۱- مراحل فرایند پذیرش کالا : ۱۸ ۱۰-۱ کیفیت خدمات : ۲۰ مبانی نظری تحقیق ۲۳ ۱-۲ نظریه ها ۲۳ ۲-۲ بررسی چند دیدگاه : ۲۳ ۱-۲-۲- تجزیه تحلیل دوره زمانی فروش : ۲۳ ۲-۲-۲- تجزیه تحلیل اماری تقاضا: ۲۶ ۳-۲- نتیجه : ۲۷ مروری بر سابقه مطالعاتی تحقیق ۲۹ مقاله بازاریابی مبنی بر انسان ۲۹ ۲-۳- کشور های پیشرفته به ازای هر دلار سرمایه گذاری در تولید یک دلار در خدمات سرمایه گذاری می کنند ۳۰ ۳-۳- هفت کلید استراتژی خدمات ۳۲ ۴-۳ بازاریابی مدیریت بازار ۳۳ ۵-۳- بررسی راهبردی عناصر آمیخته بازار یابی شرکت های موفق ایرانی ۳۴ روش آزمون فرضیه: ۳۵ ۶-۳ نتیجه ۳۷ ۱-۳- تعاریف و مفاهیم ۴۰ ۲-۳- تعیین عوامل ومتغیر ها : ۴۰ ۳-۳- تعیین روابط بین متغیر ها: ۴۱ ۱-۴:مقدمه: ۶۱ ۲-۴- نتایج تحقیق: ۶۱ ۳-۴- پیشنهادات : ۶۳ فهرست منابع و ماًخذ:69
بررسی عملکرد توربو پمپ ها شناسه محصول :53194 موضوع : مکانیک فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 55 تعداد بازدید : 430 حجم فایل: 1.33203125 مگابایت دانلود بررسی عملکرد توربو پمپ ها مقدمه: با توجه به نفوذ…
پاورپوینت فورس ماژور چیست شناسه محصول :93932 موضوع : فقه و حقوق اسلامی فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 32 تعداد بازدید : 401 حجم فایل: 259.3525391 مگابایت دانلود پاورپوینت فورس ماژور چیست پاورپوینت فورس ماژور چیست…
پیشینه پژوهش بیع و مبیع، ثمن، عین کلی فی الذمه شناسه محصول :87889 موضوع : فقه و حقوق اسلامی فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 25 تعداد بازدید : 306 حجم فایل: 0.096679688 مگابایت دانلود پیشینه پژوهش…
پاورپوینت معرفی شغل روزنامه نگار / خبرنگار شناسه محصول :85757 موضوع : کسب و کار فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 29 تعداد بازدید : 650 حجم فایل: 0.08984375 مگابایت دانلود پاورپوینت معرفی شغل روزنامه نگار / خبرنگار…
بررسی نقش عرف در نظام حقوقی ایران شناسه محصول :40274 موضوع : فقه و حقوق اسلامی فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 52 تعداد بازدید : 847 حجم فایل: 0.069335938 مگابایت دانلود شرح مختصر: « عرف » به…