علوم تربیتی|بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی كودكان كه در م نزل هستند و كودكان مهد كودك

بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی كودكان كه در م نزل هستند و كودكان مهد كودك شناسه محصول :52109 موضوع : علوم تربیتی فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 84 تعداد بازدید : 328 حجم فایل: 0.071289063 مگابایت

دانلود

فصل اول : چارچوب پژوهش 1. 1- چکیده ……………………………………………………………………………………………….. 1. 2- مقدمه ……………………………………………………………………………………………….. 1. 3- بیان مسأله ………………………………………………………………………………………… 1. 4- اهمیت موضوع …………………………………………………………………………………… 1. 5- هدف پژوهش …………………………………………………………………………………….. 1. 6- فرضیه‌های پژوهش ……………………………………………………………………………. 1. 7- تعریف عملیاتی متغیر‌های پژوهش ………………………………………………………… فصل دوم : پیشینه‌‌ی تحقیق 2. 1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………….. 2. 2- تعریف خلق و خوی ……………………………………………………………………………. 2. 3- پیشینه‌ی نظری …………………………………………………………………………………… 2. 4- مؤلفه‌های خلق و خوی ……………………………………………………………………….. 2. 5- انواع خلق و خو ………………………………………………………………………………….. 2. 6- ارزیابی خصوصیات خلقی در کودکان نوپا ……………………………………………. 2. 7- عوامل مؤثر در خلق و خو …………………………………………………………………… 2. 7. 1- عوامل ژنتیکی ………………………………………………………………………………… 2. 7. 2- عوامل محیطی ………………………………………………………………………………… 2. 7. 2. 1- خانواده …………………………………………………………………………………….. 2. 7. 2. 2- مراحل دلبستگی از دیدگاه بولبی …………………………………………………… 2. 7. 2. 3-  انواع دلبستگی …………………………………………………………………………… 2. 7. 3- شیوه‌های فرزند پروری ………………………………………………………………….. 2. 7. 3. 1- انواع شیوه‌های فرزند پروری ………………………………………………………. 2. 7. 4- اصول انضباطی ……………………………………………………………………………… 2. 8- اختلالات و مشکلات خلقی در کودکان نوپا …………………………………………….. 2. 9- محرومیت عاطفی و اثرات نگهداری کودکان در مؤسسات شبانه‌روزی …….. فصل سوم : روش تحقیق 3. 1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………….. 3. 2- جامعه‌ی آماری ………………………………………………………………………………….. 3. 3- نمونه و روش نمونه‌گیری …………………………………………………………………… 3. 4- ابزار پژوهش …………………………………………………………………………………….. 3. 5- روش گردآوری داده‌ها ………………………………………………………………………. 3. 6- نوع پژوهش ………………………………………………………………………………………. 3. 7- روش آماری ……………………………………………………………………………………… فصل چهارم: یافته‌های پژوهش 4. 1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………….. تجزیه و تحلی نمرات میانگین و انحراف استاندارد متغیر‌های ……………………………. خلق و خو در دو گروه عادی و بهزیستی ………………………………………………………. تجزیه و تحلیل نمرات متغیر خلق و خوی منفی در دو گروه ……………………………… تجزیه و تحلیل نمرات متغیر شدت ابراز احساسات ………………………………………….. تجزیه و تحلیل نمرات متغیر غریبگی کردن ……………………………………………………… فصل پنجم :‌بحث و نتیجه‌گیری ……………………………………………………………………. بحث و نتیجه‌گیری فرضیه‌ی دوم پژوهش ……………………………………………………… بحث و نتیجه‌گیری فرضیه‌ی سوم پژوهش …………………………………………………….. بحث و نتیجه‌گیری فرضیه‌ی چهارم پژوهش ………………………………………………….. بحث و نتیجه‌گیری فرضیه‌ی پنجم پژوهش …………………………………………………….. 5. 7- محدودیت‌‌های پژوهش ………………………………………………………………………… 5. 8- پیشنهاد‌های پژوهشی…………………………………………………………………………… 5. 9- پیشنهاد‌های اجرایی ……………………………………………………………………………. منابع فارسی ……………………………………………………………………………………………….. منابع انگلیسی ……………………………………………………………………………………………… هدف از انجام این پژوهش مقایسه‌ی خلق و خوی کودکان نوپا در شیرخوارگاه‌های مراکز بهزیستی با کودکان نوپای همسال در شرایط عادی بوده است. در این پژوهش سعی کردیم خلق و خوی کودکان نوپا در گروه را از لحاظ چهار مؤلفه‌ی خلق و خو شامل: خلق و خوی منفی، کندی سازگاری با تغییرات، شدت ابزار احساسات و غریبگی کردن را با هم مقایسه کنیم. جامعه‌ی آماری در این پژوهش، شامل 30 کودک نوپا در شیرخوارگاه‌های مراکز بهزیستی و 30 کودک نوپای همسال که در شرایط عادی رشد و پرورش می یابند، می‌باشد. که ما برای دسترسی به آنها، این کودکان را به صورت تصادفی از سه مهد کودک در شمال، جنوب غرب و شرق تهران انتخاب کردیم. وسیله‌ی اندازه‌گیری، آزمون ارزیابی تصویری خلق و خوی، کلارک استورات، فتیز پاتریک و گلدبرگ می‌باشد. این آزمون که برای اندازه‌گیری دشواری خلق و خوی کودکان نوپا در سال 2000 میلادی ساخته شده است، خلق و خوی کودکان نوپا را از لحاظ، منفی بودن، کندی سازگاری با تغییرات، شدت ابراز احساسات و غریبگی کردن مورد ارزیابی قرار می‌دهد. که برای ارزیابی میزان پایایی و اعتبار آزمون در ایران، ابتدا آن را بر روی نمونه‌ای 50 نفری از کودکان نوپای عادی که از سه مهد کودک در شمال، جنوب غرب و شرق تهران به طور تصادفی انتخاب شده بودند اجرا کردیم که میزان اعتبار آزمون 93% درصد بدست آمد که نشان می‌دهد، آزمون از اعتبار بالایی برخوردار است.
  • طرح های توجیهی|پروژه کارآفرینی كنسرو سازی
  • پروژه کارآفرینی كنسرو سازی شناسه محصول :53779 موضوع : طرح های توجیهی فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 58 تعداد بازدید : 793 حجم فایل: 0.046875 مگابایت دانلود پروژه کارآفرینی كنسرو سازی 1ـ1ـ تعریف ، ویژگی ها و…

  • عمران و ساختمان|پاورپوینت همه چیز درباره موج شکن ها و انواع آنها
  • پاورپوینت همه چیز درباره موج شکن ها و انواع آنها شناسه محصول :74136 موضوع : عمران و ساختمان فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 55 تعداد بازدید : 348 حجم فایل: 1.243164063 مگابایت دانلود پاورپوینت همه چیز درباره…

  • روان شناسی|رابطه باورهای معرفت شناختی و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه ای اهداف پیشرفت، خودکارآمدی ریاضی و درگیری شناختی
  • رابطه باورهای معرفت شناختی و پیشرفت تحصیلی ریاضی: نقش واسطه ای اهداف پیشرفت، خودکارآمدی ریاضی و درگیری شناختی شناسه محصول :40422 موضوع : روان شناسی فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 35 تعداد بازدید : 617 حجم فایل:…

  • معماری|پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اقامتگاه سران کشورهای اسلامی حافظیه
  • پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اقامتگاه سران کشورهای اسلامی حافظیه شناسه محصول :103264 موضوع : معماری فرمت اصلی فایل : ppt تعداد صفحات : 44 تعداد بازدید : 272 حجم فایل: 18756.6416 مگابایت دانلود پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اقامتگاه سران کشورهای…

  • کامپیوتر|پاورپوینت آشنایی با سایت الکسا
  • پاورپوینت آشنایی با سایت الکسا شناسه محصول :95135 موضوع : کامپیوتر فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 17 تعداد بازدید : 265 حجم فایل: 884.2939453 مگابایت دانلود پاورپوینت آشنایی با سایت الکسا   قالب بندی: پاورپوینت تعداد اسلاید:…

  • اقتصاد|مبانی و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر
  • مبانی و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر شناسه محصول :68188 موضوع : اقتصاد فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 37 تعداد بازدید : 316 حجم فایل: 0.1015625 مگابایت دانلود مبانی و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر توضیحات: فصل…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.