مبانی نظری قیمت گذاری ، قیمت گذاری منعطف (فصل دوم تحقیق) مشخصات این متغیر: منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی نوع فایل:wordوقابل ویرایش قیمت گذاری به طور ساده قیمت گذاری یعنی تعیین قیمت برای کالا یا خدمت. قیمتگذاری فعالیتی است که باید تکرار شود و فرایندی مداوم و پیوسته محسوب میشوداین تداوم ناشی از تغییرات محیطی و عدم ثبات شرایط بازار است که لزوم جرح و تعدیل قیمت را ایجاد میکند. قیمت گذاری با هدف حداکثر کردن سود، افزایش سهم بازار، رهبری کیفیت، ادامه حیات و یا افزایش قیمت بازار صورت می گیرد.قیمت یکی از عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی (محصول- قیمت- فروش- توزیع) است. قیمت تعیین می کند که چه چیزی تولید شود وچه کسی آن را تقاضا کند مهمترین وظیفه بازاریاب در قیمت گذاری شناخت رابطه قیمت و تقاضاست در حالت عادی برای کالای عادی قیمت وتقاضا رابطه عکس دارند عامل مهم دیگر در قیمت گذاری عرضه محصولات و قیمتهای رقباست.در محیط بسیار پویای بازار امروز، همگام با تغییرات محصول، بازار و رقابت در طول زمان، استراتژی های بازاریابی شركت نیز باید تغییر كنند.
پاورپوینت روش اجرای پله ساختمان و ساخت شمشیری شناسه محصول :85271 موضوع : عمران و ساختمان فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 28 تعداد بازدید : 307 حجم فایل: 0.799804688 مگابایت دانلود پاورپوینت روش اجرای پله ساختمان و…
تحقیق در مورد از جمهوری تا سلطنت شناسه محصول :53049 موضوع : تاریخ فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 17 تعداد بازدید : 404 حجم فایل: 0.017578125 مگابایت دانلود تحقیق در مورد از جمهوری تا سلطنتشاه در اروپا…
پاورپوینت سياست تأمين اقتصادي فرد و نظام تأمين اجتماعي شناسه محصول :98543 موضوع : علوم اجتماعی فرمت اصلی فایل : ppt تعداد صفحات : 20 تعداد بازدید : 214 حجم فایل: 722.6884766 مگابایت دانلود دانلود پاورپوینت با موضوع سياست تأمين…
پاورپوینت بررسی و تحلیل مسجد امام تهران شناسه محصول :93745 موضوع : معماری فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 88 تعداد بازدید : 281 حجم فایل: 22815.56055 مگابایت دانلود پاورپوینت بررسی و تحلیل مسجد امام تهران ، در…