علوم انسانی|مبانی نظری فرهنگ بازارمحوری ، مشتری محوری ، رقیب محوری
مبانی نظری فرهنگ بازارمحوری ، مشتری محوری ، رقیب محوری
شناسه محصول :91624
موضوع : علوم انسانی
فرمت اصلی فایل : doc
تعداد صفحات : 46
تعداد بازدید : 178
حجم فایل: 0.06640625 مگابایت
مبانی نظری فرهنگ بازارمحوری ، مشتری محوری ، رقیب محوری (فصل دوم تحقیق) مشخصات این متغیر: منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی نوع فایل:wordوقابل ویرایش فرهنگ بازارمحوری فرهنگ بازارمحوری چیست مدیریت بازاریابی عبارت است از (( تجزیه و تحلیل ،طرح ریزی، اجرا و کنترل برنامه های تعیین شده برای فراهم آوردن مبادلات مطلوب بابازارهای موردنظر به منظور دستیابی به هدف های سازمان )) . باریه هاپسون ،جک لوگاری ،استیو مورگاتروید :مدیریت بازاریابی را کوششی آگاهانه برای دستیابی به نتایج مبادله مطلوب با بازارهای موردنظر معرفی کرده اند . شناخت فلسفه هایی که راهنمای اینگونه تلاش های بازاریابی هستند و آگاهی از ارزش نسبی هریک از آن ها در رابطه با (( سازمان )) ، (( مشتریان )) ، (( جامعه )) ، موضوع مورد بحث ،در این بخش است پنج مفهوم و گرایش وجود دارد که سازمان های انتفاعی و غیر انتفاعی می توانند در اجرای فعالیت های بازاریابی خود آنها را بررسی و پیگیری کنند .بازارمحوری ایده ای جدید در تاریخ روابط و مبادلات به حساب می آید و بر این اساس است که وظیفه ی اصلی و سازمان تعیین نیازها ،خواسته و ارزش های بازار هدف و تطبیق سازمان برای ارضای آن ها به گونه ای موثرتر و مفیدتر از سایر رقباست . مفروضات عمده این گرایش به شرح زیر است : الف ) سازمان رسالت خود را ارضای خواسته های مشخص گروهی از مشتریان معین می داند .
پیشینه و مبانی نظری عدالت فضایی و تسهیلات عمومی شهری شناسه محصول :86129 موضوع : جغرافیا فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 57 تعداد بازدید : 329 حجم فایل: 0.140625 مگابایت دانلود پیشینه و مبانی نظری عدالت فضایی…
طراحی تایمر دیجیتالی شناسه محصول :59083 موضوع : برق فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 77 تعداد بازدید : 378 حجم فایل: 0.0546875 مگابایت دانلود طراحی تایمر دیجیتالی تایمر دیجیتالی كه دراین پروژه طراحی شده است و…
مبانی و پیشینه نظری اعتماد اجتماعی شناسه محصول :68249 موضوع : علوم اجتماعی فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 43 تعداد بازدید : 294 حجم فایل: 0.119140625 مگابایت دانلود مبانی و پیشینه نظری اعتماد اجتماعی توضیحات: فصل دوم…
بررسی و معرفی پتانسیل ها وجاذبه های گردشگری جزیره قشم شناسه محصول :50945 موضوع : مدیریت هتلداری فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 127 تعداد بازدید : 1116 حجم فایل: 7.177734375 مگابایت دانلود بررسی و معرفی پتانسیل ها…
پاورپوینت استراتژی USP یا پیشنهاد متمایز در فروش شناسه محصول :100008 موضوع : علوم انسانی فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 30 تعداد بازدید : 140 حجم فایل: 4364.108398 مگابایت دانلود پاورپوینت استراتژی USP یا پیشنهاد متمایز در فروش…
پاورپوینت كاربرد اصل مومنتوم در جريان كانالهاي باز شناسه محصول :100326 موضوع : مکانیک فرمت اصلی فایل : ppt تعداد صفحات : 10 تعداد بازدید : 253 حجم فایل: 309.5273438 مگابایت دانلود دانلود پاورپوینت با موضوع كاربرد اصل مومنتوم در…