مبانی نظری اضطراب ، ترس ، یادگیری (فصل دوم تحقیق) مشخصات این متغیر: منابع: دارد پژوهش های داخلی و خارجی: دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی نوع فایل:wordوقابل ویرایش پیشینه نظریانواع اضطراباضطراب و یادگیریخصوصیات شخصیتی تیزهوشانزیانهای اضطرابروشهای درمان اضطرابپیشینه عملیاتیتحقیقات داخل كشورتحقیقات انجام شده در خارج از كشورمقدمه :اضطراب و ترس از بزرگترین دشمنانی هستند که بشر مجبور است با آن روبرو شود.اضطراب درباره آسیب پذیری خودمان و ترس برای بقای خود. ما در دنیای بیرون خودمان ، از جنگ ، ومصائب دیگر درهراسیم. ولی در ضمن از درون به وسیله نیروی شوم قدرتمندی درباره آینده نزدیک خود نیز هراسانیم. با توجه به اطمینان درباره چیزی که برای ما ممکن است اتفاق بیفتد ، ما مضطرب می¬شویم و احساس عدم امنیت می¬کنیم. در زندگی ما لحظاتی وجود دارد که باعث نگرانی می¬شود. همه ما مجبوریم با موقعیتهای دشوار و ناراحت کننده در زندگی روزمره خود روبرو شویم ،اضطراب وضعیت تحریک شده هیجانی است که احساس نگرانی را هم دربردارد. زمانی که نگرانی¬های فرد شدت یابد ، فرد دچار اضطراب می¬گردد. فرد مضطرب در مورد خود و هر چیز دیگر دچار تنش ، دلشوره و نگرانی است و پیوسته نیازمند است که به او اطمینان خاطر بدهند (دکتر منینج) در کتاب شناخت خود در مورد اضطراب می¬نویسد که نگرانی معمول ترین علامت بیماری یا اختلالات روانی است.منظور از نگرانی در اینجا عدم تمرکز است که بر یادگیری تاثیر دارد.اصولاً اضطراب یک حالت تاثیرگذار است ، از آنجا که یادگیری روندی اساساً ادراکی دارد ، اضطراب می¬تواند بریادگیری فقط به طور غیرمستقیم و به وسیله اثر بر روندهای یادگیری ادراکی در حالتهای مختلف اثر بگذارد. اضطراب می¬تواند به طرق گوناگون فرد را احاطه کند که یکی از مهمترین عوامل در مورد ارتباط بین اضطراب و روشهای ارائه مطالب با آموزش برنامه-ای بوده است. به طوری که آزمایش کننده در موقعیت تدریس برنامه¬ای نسبت به روشهای سنتی¬تر ارائه یافته¬ها ، نظارت بیشتری بر فعالیتهای ویژه دانش آموزان دارد و معمولاً امکان دارد که برآورد بهتری از آنچه را که یاد گرفته است بدست آورد تا در کلاس معمولی که ممکن است به معلم گوش دهد و یا در حال خیال پردازی باشد.( برای تعریف اضطراب در ابتدا باید ترس از اضطراب متمایز شود. ترس و اضطراب اغلب به جای یکدیگر به کار برده می¬شوند. شاید از این رو که علایم بدنی این دو بسیار شبیه یکدیگر است.ترس با اضطراب از این جهت تفاوت دارد که ترس اختصاصی است و منبع مشخص و عینی دارد. فرد می¬داند از چیزی می¬ترسد و این ترس ممکن است با فعالیت منطقی بازداشته شود.عامل و منبع ترس ممکن است چیزی باشد که ریشه در زمان حال دارد و یا چیزی باشد که قابل پیش بینی در آینده است. در مقابل منبع اضطراب مشخص و عینی نبوده و می¬تواند غیر منطقی باشد.)
پاورپوینت كنترل و پذيرش بتن شناسه محصول :98910 موضوع : عمران و ساختمان فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 69 تعداد بازدید : 174 حجم فایل: 196.2099609 مگابایت دانلود دانلود پاورپوینت كنترل و پذيرش بتن 69 اسلاید …
معرفی و تحلیل عناصر معماری به عنوان دانه های سازنده فضاهای شهری_و نقش آن در سیما٬بافت ومعماری شهری شناسه محصول :72963 موضوع : معماری فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 43 تعداد بازدید : 290 حجم فایل: 2.3203125…
تحقیق بلیرینگ و روغن كاری شناسه محصول :66253 موضوع : مکانیک فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 67 تعداد بازدید : 399 حجم فایل: 4.567382813 مگابایت دانلود تحقیق بلیرینگ و روغن كاری بلیرینگ و روغن كاری : دانش…
مجموعه ورزشی تفریحی بانوان شناسه محصول :50581 موضوع : معماری فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 97 تعداد بازدید : 584 حجم فایل: 0.594726563 مگابایت دانلود فهرست مطالب فصل اول :1 مقدمه1 تاریخ ورزش در ایران1 ورزش در…
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند و پاسخ مصرف کننده شناسه محصول :95427 موضوع : مدیریت فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 60 تعداد بازدید : 162 حجم فایل: 249.703125 مگابایت دانلود عنوان: مبانی نظری و…