علوم انسانی|تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشكده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های كشور

تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشكده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های كشور شناسه محصول :55764 موضوع : علوم انسانی فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 216 تعداد بازدید : 252 حجم فایل: 0.265625 مگابایت

دانلود

تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشكده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های كشور   توضیحات محصول     : چکیده این تحقیق رابطه سه متغیر هوش عاطفی، مهارت های ارتباطی و راهبردهای مدیریت تعارض و زیرمجموعه آنها بررسی می شود از انواع محاسبات همبستگی استفاده می شود. ضمناً متغیرهای تحقیق بین دو گروه مدیران آموزش و اجرایی مقایسه خواهد شد. روش جمع آوری اطلاعات این پژوهــش با اســتفاده از پرســشنامه می باشد. پرسشنامه ها به تعداد نمونه های به دست آمده مطابق هر دو جامعه تحت بررسی تكثیر شده و با همكاری اداره كل تربیت بدنی وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد.و… فهرست مطالب عنوان                                                صفحه ویژگی های افراد با هوش عاطفی بالا و پائین ………………………………………………….  50 آموزش و یادگیری هوش عاطفی ………………………………………………..  52 هوش عاطفی در محل كار ………………………………………………………………………..  54 خلاصه بحث هوش عاطفی …………………………………………………………………..  58 ارتباطات (مهارت های ارتباطی) ……………………………………………………………….  59 چهارچوب مفهومی ارتباطات …………………………………………………………  60 هدف ارتباط ………………………………………………………………………………  62 اهمیت ارتباطات ……………………………………………………………………………..   63 فرایند ارتباطات ……………………………………………………………………………..  64 انواع ارتباطات ………………………………………………………………………………..  66 مهارت های ارتباطی مدیران …………………………………………………………  66 تعریف مهارت های ارتباطی ……………………………………………………………….  67 مهارت های ارتباطی و مؤلفه های آن ………………………………………………………..  67 مهارت كلامی  ……………………………………………………………………………………………………..  67 مهارت بازخورد ………………………………………………………………………………..  69 مهارت شنود مؤثر …………………………………………………………………………………  70 خلاصه بحث ارتباطات …………………………………………………………………………  71 الگو (مدل) ………………………………………………………………………………………..  72 نظریه های الگوسازی ………………………………………………………………………….  73 انواع الگو (مدل)……………………………………………………………………………………  74 بیان مسأله …………………………………………………………………………………………….  76 اهمیت و ضرورت تحقیق ………………………………………………………………….  78 اهداف تحقیق …………………………………………………………………………………  80 فهرست مطالب عنوان                                                صفحه هدف كلی تحقیق ……………………………………………………………………………………….  80 اهداف ……………………………………………………………………………………………………..  80 فرضیه های تحقیق ……………………………………………………………………….  81 فرضیه های اصلی …………………………………………………………………………………  81 فرضیه های فرعی ………………………………………………………………………………  81 پیش فرضهای تحقیق ………………………………………………………………………………..  81 محدودیت های تحقیق …………………………………………………………………….  82 تعریف واژه ها و اصطلاحات ……………………………………………………………….  83     فصل دوم پیشینه تحقیق ……………………………………………………………………  86 مقدمه ……………………………………………………………………………………………………  87 تعارض تحقیقات انجام شده در داخل كشور ……………………………………………….  87 تحقیقات انجام شده در خارج كشور ……………………………………………………………  91 هوش عاطفی تحقیقات انجام شده در داخل كشور ……………………………………………………….  97 تحقیقات انجام شده در خارج كشور …………………………………………………..  98 ارتباطات تحقیقات انجام شده در داخل كشور …………………………………………………..  103 تحقیقات انجام شده در خارج كشور …………………………………………………………  107 نتیجه گیری از مرور ادبیات تحقیق ………………………………………………………….  108 فصل سوم روش شناسی تحقیق …………………………………………………..  110 مقدمه………………………………………………………………………………………………….  111 جامعه آماری ……………………………………………………………………………………….  111 فهرست مطالب عنوان                                                صفحه نمونه تحقیق ………………………………………………………………………………………….  111 انتخاب حجم نمونه لازم …………………………………………………………………………. 112 متغیرهای تحقیق ……………………………………………………………………………………… 113 ابزار و وسیله تحقیق …………………………………………………………………………………… 114 نحوه امتیاز دهی ………………………………………………………………………………………. 114 پایایی پرسشنامه های تحقیق ……………………………………………………………………….. 115 نحوه جمع آوری اطلاعات ……………………………………………………………………….. 117 روش های آماری …………………………………………………………………………………. 117 رعایت مسائل اخلاقی ……………………………………………………………………………… 118   wordنوع فایل:   سایز: 272Kb  تعداد صفحه:216    
  • مدیریت|تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور
  • تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور شناسه محصول :58724 موضوع : مدیریت فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 11 تعداد بازدید : 236 حجم فایل: 0.020507813 مگابایت دانلود…

  • معماری|پاورپوینت تحلیل معماری خانه اشریک USA
  • پاورپوینت تحلیل معماری خانه اشریک USA شناسه محصول :97887 موضوع : معماری فرمت اصلی فایل : ppt تعداد صفحات : 29 تعداد بازدید : 169 حجم فایل: 7.27 مگابایت دانلود این فایل شامل تحلیل معماری خانه اشریک USA در قالب…

  • عمران و ساختمان|پاورپوینت اصطلاحات پرکاربرد صنعت ساختمان
  • پاورپوینت اصطلاحات پرکاربرد صنعت ساختمان شناسه محصول :84989 موضوع : عمران و ساختمان فرمت اصلی فایل : ppt تعداد صفحات : 43 تعداد بازدید : 287 حجم فایل: 0.2734375 مگابایت دانلود پاورپوینت اصطلاحات پرکاربرد صنعت ساختماناصطلاحات پرکاربرد صنعت ساختمانمواد مضاف…

  • روان شناسی|مبانی نظری وپیشینه ی وضوع طرحواره های هیجانی
  • مبانی نظری وپیشینه ی وضوع طرحواره های هیجانی شناسه محصول :66271 موضوع : روان شناسی فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 12 تعداد بازدید : 344 حجم فایل: 0.049804688 مگابایت دانلود مبانی نظری وپیشینه ی وضوع طرحواره های…

  • متالوژی|پاورپوینت آلیاژهای حافظه دار
  • پاورپوینت آلیاژهای حافظه دار شناسه محصول :102683 موضوع : متالوژی فرمت اصلی فایل : ppt تعداد صفحات : 30 تعداد بازدید : 614 حجم فایل: 996.8925781 مگابایت دانلود پاورپوینت آلیاژهای حافظه دار   دید کلی پاورپوینت الیاژهای حافظه دارشامل 30اسلایدبسیار…

  • معماری|پاورپوینت تحلیل هتل پاتاگونیا شیلی
  • پاورپوینت تحلیل هتل پاتاگونیا شیلی شناسه محصول :96155 موضوع : معماری فرمت اصلی فایل : ppt تعداد صفحات : 13 تعداد بازدید : 154 حجم فایل: 3204.422852 مگابایت دانلود پاورپوینت تحلیل هتل پاتاگونیا شیلی   فهرست مطالب این فایل شامل…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *