علوم اجتماعی|بررسی موانع بهره گیری از تكنولوژی آموزشی در فرایند تدریس و یادگیری
بررسی موانع بهره گیری از تكنولوژی آموزشی در فرایند تدریس و یادگیری
شناسه محصول :52363
موضوع : علوم اجتماعی
فرمت اصلی فایل : doc
تعداد صفحات : 106
تعداد بازدید : 551
حجم فایل: 0.236328125 مگابایت
بررسی موانع بهره گیری از تكنولوژی آموزشی در فرایند تدریس و یادگیری تکنولوژی آموزشی درعرصه های متعدد کارایی خود را نشان داده است. هر فرد، سازمان یا نهادی که از روشهای پیشنهادی علم تکنولوژی آموزشی بهره گرفته، بیش از پیش بر بهره وری و اثر بخشی خود افزوده است.تکنولوژی آموزشی در آموزش و پرورش به سان چراغی است که درپیش پای روندگان راه آموزش نهاده است، تا با پرتوافکنی خود راههای ناشناخته و تاریک را روشن سازد.در جهان1 امروز تکنولوژی آموزشی به مفهوم رویکردی بر چگونگی آموزش در ارتباط با اهداف توانسته است باتکیه بر اصول و یافته های علمی و به ویژه روانشناسی یادگیری ، ابزار وسائل در دسترس را،اعم از اشیاء ساده ای همانند گچ و تابلوی کلاس و یا دستگاه پیچیدهای مانند کامپیوتر، برای بهینه کردن آموزش و بالا بردن کیفیت آن به خدمت گیرد و علاوه براین ، شیوه هایی نشان دهد كه دانش آموزان با مطالب درسی خلاقانه برخورد كنندو با راهنمایی معلمان خویش ، اقدام به تهیه و تولید برخی از مواد آموزشی مورد نیاز نمایند و در این راه علایق و مهارتهای خود را بكار گیرند تا نتایج مطلوب از آموزش حاصل شود .امورزه منظور از تكنولوژی آموزشی دیگر كاربرد مواد آموزشی نیست ، بلكه به معنای مهندس آموزشی ، طراحی و معماری آموزش است . به دیگر سخن مهندسی یك فرایند تعلیم و تربیت است . بنابراین همانطور كه یك ساختمان نیاز به طراح و مهندی و معمار دارد ، یك نظام آموزشی نیازمند تكنولوژی آموزشی استفهرست مطالب:فصل اول: (بیان مسأله و طرح پژوهش)مقدمهبیان مسألهاهداف تحقیقاهمیت و ضرورت تحقیقسؤالات ویژۀ تحقیقتعریف عملیاتی واژه هافصل دوم : « پیشینه و ادبیات تحقیق»دلایل مقاومت معلمان در برابر تكنولوژی آموزشیگذری بر تحقیقات صورت گرفتهادبیات تحقیقتاریخچة تكنولوژی آموزشی در جهانتاریخچة تكنولوژی آموزشی در ایرانطراحی منظم آموزشیتعریف طراحی منظم آموزشیجایگاه طراحی آموزشیالگوی طراحی منظم آموزشیمواد و وسایل كمك آموزشینقش مواد و وسایل آموزشی در تدریس و یادگیریتكنولوژیست آموزشی كیست و چه می كندوظایف عمومی تكنولوژیست آموزشی از نظر میچلزمینه هایی كه تكنولوژیست های آموزشی در آن فعالیت می كنند فصل سوم : ( متدلوژی یا روش اجرا )مقدمهنوع تحقیقجامعه آمارینمونه آماریابزار گرد آوری اطلاعاتروش آماری جهت تحلیل داده ها.روش انجام آزمونفصل چهارم : (تجزیه وتحلیل یافته های پژوهش)مقدمهالف: (تجزیه وتحلیل توصیفی داده ها)ب:(تجزیه وتحلیل سوالات ویژه تحقیق)فصل پنجم:محدودیتهای تحقیقپیشنهادهای مبتنی بر یافته های تحقیقپیشنهادهای محققخلاصه پژوهشمهمترین یافته های تحقیقفهرست منابع
پاورپوینت کم سخن گفتن آقایان با همسران شناسه محصول :103066 موضوع : روان شناسی فرمت اصلی فایل : ppt تعداد صفحات : 32 تعداد بازدید : 175 حجم فایل: 524.2724609 مگابایت دانلود پاورپوینت کم سخن گفتن آقایان با همسران …
مبانی و پیشینه نظری جرایم سایبری شناسه محصول :86021 موضوع : علوم اجتماعی فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 120 تعداد بازدید : 305 حجم فایل: 0.223632813 مگابایت دانلود مبانی و پیشینه نظری جرایم سایبری جزئیات: توضیحات:…
پاورپوینت بررسی معماری روستایی ایران شناسه محصول :63112 موضوع : معماری فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 140 تعداد بازدید : 295 حجم فایل: 3.008789063 مگابایت دانلود پاورپوینت بررسی معماری روستایی ایران تنوع سیمای روستاها نگاهی گذرا…