طرح های توجیهی|پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای

پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای شناسه محصول :53604 موضوع : طرح های توجیهی فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 65 تعداد بازدید : 496 حجم فایل: 0.490234375 مگابایت

دانلود

فهرست مطالب عنوان                                                                            شماره صفحه  خلاصه طرح :…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 5 فصل اول………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 6 کلیات…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 6 مقدمه :…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 7 نام کامل طرح و محل اجرای آن :……………………………………………………………………………………………………………… 7 مشخصات متقاضی :………………………………………………………………………………………………………………………………… 7 دلایل انتخاب طرح :………………………………………………………………………………………………………………………………… 7 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :………………………………………………………………………………………………………….. 8 تعاریف…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 8 بنا به اعتقاد فیرلی مدیریت ریسک دارای هفت فاز است:…………………………………………………………………………….. 9 چاپمن و وارد، یک فرایند مدیریت ریسک پروژه کلی را ارائه کرده‌اند که از نه فاز تشکیل شده‌است:……………… 9 کرزنر، مدیریت ریسک را به صورت فرایند مقابله با ریسک تعریف کرده و آن را شامل مراحل چهارگانه زیر می‌داند:  10 مراحل اصلی در پیاده‌سازی مدیریت ریسک…………………………………………………………………………………………….. 10 برای تخصیص مقادیر احتمالی به ریسک‌ها از مقادیر پیشنهادی زیر می‌توانید استفاده کنید :………………………… 11 مهندسی بازی و تولید بازیی با کیفیت بالا………………………………………………………………………………………………… 14 در مهندسی بازی برای ساخت یک سیستم بازیی سه فرآیند مهم تاثیر گذار می باشند:………………………………… 15 کیفیت………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 17 کنترل کیفیت…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 17 تضمین کیفیت………………………………………………………………………………………………………………………………………. 17 هزینه کیفیت…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 18 کیفیت بازی………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 18 قابلیت اطمینان و امنیت بازی ; مشخصه های اصلی کیفیت بازی………………………………………………………………. 19 وضعیت و میزان اشتغال زایی :……………………………………………………………………………………………………………….. 19 تاریخچه و سابقه مختصر طرح :……………………………………………………………………………………………………………… 20 ارائه یک مثال : طرح آژانس فضایی اروپا(ESA) و ارائه استاندارد بازی……………………………………………………. 20 حوزه كاربرد…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 21 ساختار استاندارد…………………………………………………………………………………………………………………………………… 21 استانداردهای مهندسی نرم‌‌افزار ESA به سه بخش اصلی تقسیم می‌‌شوند…………………………………………………. 21 1-بخش اول، استانداردهای محصولProducts :…………………………………………………………………………………… 21 2- بخش دوم، استانداردهای رویه Procedure :……………………………………………………………………………………. 21 3-بخش سوم، پیوست‌‌ها Appendices :………………………………………………………………………………………………. 22 سه گروه روش استاندارد در این مجموعه استفاده شده‌‌اند كه عبارتند از :…………………………………………………… 22 استانداردهای محصول…………………………………………………………………………………………………………………………… 23 بر اساس این استاندارد شش مرحله بایستی در چرخه حیات یك نرم‌‌افزار طی شود كه عبارتند از:………………. 23 مرحله UR : تعیین نیازهای كاربر………………………………………………………………………………………………………….. 24 الف- ورودی‌‌ها :……………………………………………………………………………………………………………………………………. 25 ب- فعالیت‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 25 ج-خروجی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 25 طرح‌‌های آزمون پذیرش…………………………………………………………………………………………………………………………. 26 مرحله SR : تعیین نیازهای نرم‌‌افزار……………………………………………………………………………………………………….. 26 الف- ورودی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………… 26 ب- فعالیت‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 27 ج-خروجی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 27 طرح‌‌های آزمون سیستم………………………………………………………………………………………………………………………….. 27 مرحله AD : طراحی معماری……………………………………………………………………………………………………………….. 28 الف- ورودی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………… 28 ب- فعالیت‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 28 ج-خروجی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 29 طرحهای آزمون یكپارچگی……………………………………………………………………………………………………………………. 29 مرحله DD : طراحی تفصیلی و تولید برنامه…………………………………………………………………………………………… 29 الف- ورودی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………… 30 ب-فعالیت‌‌ها…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 30 ج-خروجی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 30 مرحله TR : انتقال و واگذاری نرم‌‌افزار برای بهره‌‌برداری…………………………………………………………………………. 31 الف- ورودی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………… 31 ب- فعالیت‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 31 ج- خروجی‌‌ها………………………………………………………………………………………………………………………………………. 31 مرحله OM : بهره‌‌برداری و نگهداری…………………………………………………………………………………………………….. 32 الف -ورودی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………… 32 ب- فعالیت‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 32 ج-خروجی‌‌ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 33 استانداردهای رویه…………………………………………………………………………………………………………………………………. 33 1- مدیریت پروژه نرم‌‌افزار…………………………………………………………………………………………………………………….. 34 2- مدیریت پیكربندی نرم‌‌افزار………………………………………………………………………………………………………………. 35 3- وارسی و اعتبار سنجی نرم‌‌افزار…………………………………………………………………………………………………………. 36 اصطلاح “وارسی” بسته به مفهومی كه از آن انتظار می‌‌رود، دارای معانی متعددی است كه سه معنای متداول آن عبارتند از :      36 4- تضمین كیفیت نرم‌‌افزار…………………………………………………………………………………………………………………….. 37 اهداف اصلی رعایت شده در تضمین کیفیت بازی و اثرات آن بر چرخه تولید و صادرات آنها به شرح ذیل ذکر می گردد :        39 فصل دوم……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 40 روش انجام کار……………………………………………………………………………………………………………………………………… 40 فهرست تجهیزات  مورد نیاز  :………………………………………………………………………………………………………………. 41 معرفی دستگاه ها و تجهیزات…………………………………………………………………………………………………………………. 41 فهرست مواد مصرفی :…………………………………………………………………………………………………………………………… 41 معرفی تجهیزات و تاسیسات عمومی………………………………………………………………………………………………………. 42 مشخصات نیروی انسانی :……………………………………………………………………………………………………………………… 42 معرفی نیروی انسانی……………………………………………………………………………………………………………………………… 42 برآورد پرسنل فناوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………. 42 پرسنل اداری و خدمات…………………………………………………………………………………………………………………………. 43 روش های بازار یابی و تبلیغات :…………………………………………………………………………………………………………….. 43 بازاریابی كوتاه مدت در برابر بازاریابی بلند مدت :………………………………………………………………………………….. 43 بازاریابی كوتاه مدت آنلاین……………………………………………………………………………………………………………………. 43 ●تخفیف دادن………………………………………………………………………………………………………………………………………. 44 ●تبلیغات……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 44 ●بازاریابی بلند مدت آنلاین………………………………………………………………………………………………………………….. 45 بازاریابی ویروسی………………………………………………………………………………………………………………………………….. 45 بازاریابی از طریق موتور جستجو…………………………………………………………………………………………………………….. 46 اهمیت بهینه سازی برای موتور جستجو / بازاریابی از طریق موتور جستجو برای بازاریابهای B۲B ……………. 46 استراتژی بازاریابی در وب سایت……………………………………………………………………………………………………………. 48 كسب و كار اینترنتی………………………………………………………………………………………………………………………………. 48 نیروهای پنج گانه پورتر………………………………………………………………………………………………………………………….. 48 تحلیل SWOT…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 50 فصل سوم  :………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 52 امور مالی طرح……………………………………………………………………………………………………………………………………… 52 زمین محل اجرای طرح :……………………………………………………………………………………………………………………….. 53 محوطه سازی :……………………………………………………………………………………………………………………………………… 53 تاسیسات و تجهیزات :…………………………………………………………………………………………………………………………… 54 ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز :……………………………………………………………………………………………………….. 55 تجهیزات اداری و کارگاهی…………………………………………………………………………………………………………………….. 56 هزینه های قبل از بهره برداری :……………………………………………………………………………………………………………… 56 جدول هزینه های ثابت طرح :………………………………………………………………………………………………………………… 57 مواد اولیه و بسته بندی :………………………………………………………………………………………………………………………… 57 حقوق و دستمزد پرسنل غیر تولیدی :……………………………………………………………………………………………………… 58 حقوق و دستمزد پرسنل تولیدی :……………………………………………………………………………………………………………. 58 میزان سرمایه گذاری :……………………………………………………………………………………………………………………………. 59 محاسبه هزینه ها :………………………………………………………………………………………………………………………………….. 59 معرفی هزینه ها…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 59 برآورد هزینه استهلاک…………………………………………………………………………………………………………………………… 60 محاسبه درآمد :…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 60 فصل چهارم :………………………………………………………………………………………………………………………………………… 61 جمع بندی……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 61 نتایج حاصله از اجرای طرح:………………………………………………………………………………………………………………….. 62 جمع بندی مشخصات اصلی طرح………………………………………………………………………………………………………….. 62 پیشنهادات کاربردی :…………………………………………………………………………………………………………………………….. 64   خلاصه طرح : در این طرح به بررسی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و … پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد . مقدمه : مدیریت ریسک کاربرد سیستماتیک سیاست‌های مدیریتی، رویه‌ها و فرایندهای مربوط به فعالیت‌های تحلیل، ارزیابی و کنترل ریسک می‌باشد. مدیریت ریسک عبارت از فرایند مستندسازی تصمیمات نهایی اتخاذ شده و شناسایی و به‌کارگیری معیارهایی است که می‌توان از آنها جهت رساندن ریسک تا سطحی قابل قبول استفاده کرد.   نام کامل طرح و محل اجرای آن : شرکت تولید کننده بازی های رایانه ای   مشخصات متقاضی :     دلایل انتخاب طرح : امروزه فناوری اطلاعات بخشی وسیعی از فعالیت ها را در بر می گیرد به نحوی که تمامی مشاغل وابسته به فناوری اطلاعات شده اند. پیشرفت علم و گسترش زمینه فناوری اطلاعات باعث شده  است که یکی از مهمترین و پرکاربردترین زمینه های فعالیت را در بر بگیرد . میزان مفید بودن طرح برای جامعه : امروزه تمامی شرکت های در حال استفاده کردن از بازی های رایانه ای هستند ، بانک ها ، سازمان های دولتی و خصوصی ، ادارات ، نهادها و همه و همه به نحوی با بازی های رایانه ای در ارتباط هستند . و این خود بیانگر میزان مفید بودن طرح برای جامعه میباشد   تعاریف از طرف موسسه مدیریت پروژه، مدیریت ریسک به عنوان یکی از نه سطح اصلی «کلیات دانش مدیریت پروژه» معرفی شده‌است. در تعریف این موسسه، مدیریت ریسک پروژه به فازهای شناسایی ریسک، اندازه گیری ریسک، ارائه پاسخ (عکس العمل در مقابل ریسک) و کنترل ریسک تقسیم شده‌است. در این تعریف، مدیریت ریسک پروژه عبارت است از «کلیه فرایندهای مرتبط با شناسایی، تحلیل و پاسخگویی به هرگونه عدم اطمینان که شامل حداکثرسازی نتایج رخدادهای مطلوب و به حداقل رساندن نتایج وقایع نامطلوب می‌باشد».
  • مطالعات خانواده|پاورپوینت چاره صبحانه نخوردن کودک
  • پاورپوینت چاره صبحانه نخوردن کودک شناسه محصول :72176 موضوع : مطالعات خانواده فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 30 تعداد بازدید : 651 حجم فایل: 1.357421875 مگابایت دانلود پاورپوینت چاره صبحانه نخوردن کودک مقدمه برای کودکانی که از…

  • علوم پایه|ارتباط بین ابهام نقش و میزان پرخاشگری در بازیكنان فوتبال لیگ برتر ایران
  • ارتباط بین ابهام نقش و میزان پرخاشگری در بازیكنان فوتبال لیگ برتر ایران شناسه محصول :56435 موضوع : علوم پایه فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 74 تعداد بازدید : 442 حجم فایل: 0.220703125 مگابایت دانلود ارتباط بین…

  • روان شناسی|مبانی نظری و پیشینه تحقیق دیابت، تاب آوری، کانون کنترل سلامت، سلامت عمومی، هموگلوبین گلوکوزیته و استرس
  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق دیابت، تاب آوری، کانون کنترل سلامت، سلامت عمومی، هموگلوبین گلوکوزیته و استرس شناسه محصول :95323 موضوع : روان شناسی فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 125 تعداد بازدید : 130 حجم فایل: 348.0117188…

  • پزشکی|پرستاری داخلی و جراحی
  • پرستاری داخلی و جراحی شناسه محصول :54985 موضوع : پزشکی فرمت اصلی فایل : pdf تعداد صفحات : 261 تعداد بازدید : 1225 حجم فایل: 9.947265625 مگابایت دانلود کتاب های خلاصه منابع رشته پرستاری و مراقبت های ویژه به همراه…

  • علوم انسانی|مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل وبعد از انقلاب
  • مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل وبعد از انقلاب شناسه محصول :92015 موضوع : علوم انسانی فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 35 تعداد بازدید : 153 حجم فایل: 0.022460938 مگابایت دانلود مبانی نظری راهنمایی و راهنمایی قبل…

  • علوم تربیتی|شناسایی ویژگیهای سازگاری، انگیزش و خودادراكی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی و مشخص كردن تفاوت آنها با یكدیگر
  • شناسایی ویژگیهای سازگاری، انگیزش و خودادراكی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی و مشخص كردن تفاوت آنها با یكدیگر شناسه محصول :50535 موضوع : علوم تربیتی فرمت اصلی فایل : doc تعداد صفحات : 183 تعداد بازدید…

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *