بررسی فرهنگ در بازاریابی بین الملل
شناسه محصول :50932
موضوع : اقتصاد
فرمت اصلی فایل : doc
تعداد صفحات : 30
تعداد بازدید : 518
حجم فایل: 0.122070313 مگابایت
در این مقاله به بررسی مسائل جاری در بازاریابی بین الملل می پردازیم. یكی از مسائل جاری در بازاریابی بین الملل ،مسئله فرهنگ در بازار و بازاریابی می باشد. جهانی شدن بازار فروش و تاثیر فرهنگ ، به طور بحث اننگیزی یکی از مهمترین موضوعات که روبروی مدیران بازاریابی بین المللی می باشد.باتوجه به اینکه اکثر کشورهای جهانی تقریبا چمدفرهنگی و به سرعت روبه رشد می باشند. حتی در کشورهای نسبتا هم جنس، افراد نیز از نظر فرهنگی با همدیگر تفاوت دارند.بنابراین درک درست از تعریف فرهنگ یک امر بسیار مهم در توسعه بازاریابی بین المللی و رشد فروش آنها می باشد.فرهنگ مجموعه ای اتز باورها و رفتارهای گروههای انسانی است،فرهنگ فارسی معین فرهنگ را مرکب از دو واژه “فر” و “هنگ” به معنای ادب ، تربیت ، دانش ، علم ، معرفت ، و آداب و رسوم تعریف کرده است. فرهنگ ناشی از عوامل زیست شناختی ، محیط زیستی ، روان شناختی ، و تاریخبشری است.به دلیل وجود مجموع سنتها و پیچیدگی ها ی روابط انسانی ، حتی چیزهای ساده ای که انسان مانند حیوانات به آن نیازمند است، در قالب الگوهای فرهنگی در می آید. فرهنگ روش متفاوت زندگی با طرح زندگی گروهی از مردم است. در این مقاله نخست به تعاریفی از فرهنگ می پردازیم و سپس نقش فرهنگ را در بازاریابی بین الملل و تاثیرات زبان و رنگ و بسته بندی در کشورهای مختلف می پردازیم. فهرست مطالب چکیده :3 واژگان كلیدی:3 مقدمه. 4 سوالات تحقیق.. 5 پیشینه تحقیق.. 5 بیان مسئله. 6 مفاهیم. 8 بازار. 8 انواع بازار. 8 بازاریابی.. 9 آمیخته بازار P4. 10 عوامل موثر در بازار. 10 اصول بازاریابی:10 چرا تحقیقات بازاریابی ضروری است؟. 10 گامهای اجرایی تحقیق بازاریابی:11 فرهنگ(Culture)11 بازاریابی فرهنگی( Marketing Culture)11 مدیریت بازاریابی فرهنگی:12 وظایف اصلی در مدیریت بازاریابی فرهنگی:12 اهمیت و نقش بازاریابی فرهنگی در ارائه ی محصولات و خدمات فرهنگی:12 تفاوت بازاریابی فرهنگی با سایر بازاریابی ها13 بازاریابی بینالمللی فرهنگ(International Marketing Culture)14 حیطه عمل بازاریابی بینالمللی.. 14 تحلیل محیط بینالمللی.. 15 محیط اقتصادی.. 15 فرهنگ… 15 پایداری ارزشهای فرهنگی و خرده فرهنگ پایداری ارزشهای فرهنگی.. 15 خرده فرهنگ… 16 اجزای فرهنگ… 16 عوامل تاثیرگذار بر فرهنگ… 17 الگوی چهاربعدی هافستد. 17 مدیریت تفاوت های فرهنگی.. 18 اثر تنوع فرهنگی بر تجارت بین المللی.. 18 آیا فرهنگ ها در همگرایی بسر می برند؟. 18 محیط سیاسی/حقوقی.. 19 استراتژیهای ورود. 20 آمیخته بازاریابی.. 21 کالا و خدمات.. 21 دوره عمر کالای بینالمللی.. 22 نامگذاری کالا. 22 معرفی کالای جدید. 22 ترفیع. 22 موانع فرآیند ارتباطات بینالمللی فرهنگ… 22 موانع زبانی.. 22 موانع فرهنگی.. 23 رسانهها23 مقاومت.. 23 تبلیغات جهانی.. 23 نتیجه گیری.. 23 منابع. 25 منابع فارسی.. 25 منابع انگلیسی.. 25
پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع رگرسيون بر روي متغير وابسته موهومي شناسه محصول :99247 موضوع : اقتصاد فرمت اصلی فایل : ppt تعداد صفحات : 26 تعداد بازدید : 169 حجم فایل: 711.3115234…
مبانی نظری سلامت روانی و ورزش شناسه محصول :92094 موضوع : علوم انسانی فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 23 تعداد بازدید : 137 حجم فایل: 0.024414063 مگابایت دانلود مبانی نظری سلامت روانی و ورزش (فصل دوم تحقیق)…
مبانی نظری دوست دختر و دوست پسر قبل از ازدواج شناسه محصول :92403 موضوع : علوم انسانی فرمت اصلی فایل : docx تعداد صفحات : 32 تعداد بازدید : 160 حجم فایل: 0.181640625 مگابایت دانلود مبانی نظری دوست دختر و…
پاورپوینت علوم و فناوری نانو شناسه محصول :53555 موضوع : فیزیک فرمت اصلی فایل : pptx تعداد صفحات : 35 تعداد بازدید : 859 حجم فایل: 3.374023438 مگابایت دانلود پاورپوینت علوم و فناوری نانو ساخت موادی با وزن بسیار…